آفتاب
برای نخستین بار انجام شد

افتتاح گشت دریایی در هرمزگان از سوی تعزیرات حکومتی

افتتاح گشت دریایی در هرمزگان از سوی تعزیرات حکومتی

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از افتتاح گشت‌های مشترک دریایی برای نخستین بار در سازمان تعزیرات خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا اسماعیلی از برگزاری گشت‌های دریایی خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که در هرجایی که تخلف مشاهده شود ورود کنیم و بر همین اساس و در راستای اجرای اهداف سازمان تعزیرات حکومتی اقدام به ایجاد گشت های مشترک دریایی کردیم که در این گشت‌ها علاوه بر رئیس شعبه اداره کل تعزیرات هرمزگان و 2 همراه وی، مرزبانان دریابانی و یگان نیروی انتظامی حضور داشتند.

وی اظهار کرد: این گشت‌ها بر اساس اختیارات ماده 19 آئین نامه اجرایی سازمان و با توجه به اینکه 17 درصد تمام پرونده های قاچاق این اداره کل را قاچاق سوخت تشکیل می دهد، برپا شده است و تا قطع کامل قاچاق سوخت در این استان ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی از کشف 36 لنج حامل سوخت گازوئیل قاچاق در این استان خبر داد و گفت: ساعت 12 روز سیزدهم دی‌ماه گشت دریایی مشترکی داشتیم که تا ساعت 4 صبح روز بعد ادامه داشت و حوالی عصر بود که 36 لنج مشکوک در ساحل بندر زرک میناب مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد که حامل بیش از 4 میلیون لیتر سوخت قاچاق است، اما متخلفان بلافاصله اقدام به فرار کردند و مرزداران موفق به شناسایی آنها نشدند.

وی افزود: این پرونده به سرعت بررسی و حکم به ضبط سوخت قاچاق و 36 لنج به نفع دولت صادر و به ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) تحویل داده شد.

انتهای پیام

کد N669472

وبگردی