آفتاب
برای چهاردهمین روز متوالی؛

هزاران بحرینی‌ آزادی شیخ علی سلمان را فریاد زدند

هزاران بحرینی‌ آزادی شیخ علی سلمان را فریاد زدند

هزاران تن از مردم بحرین برای چهاردهمین روز متوالی با برگزاری تظاهراتی خشم خود را از بازداشت دبیر کل جمعیت الوفاق اعلام کرده و خواهان آزادی فوری وی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری جمعیت الوفاق بحرین، هزاران بحرینی روز شنبه برای چهاردهمین روز متوالی در تظاهرات گسترده‌ای در اعتراض به بازداشت علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق، بزرگترین گروه شیعه مخالف در این کشور خواهان آزادی فوری وی شدند و تاکید کردند که تا زمان تحقق خواسته‌های مردمی و ایجاد دموکراسی در کشور به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.

این تظاهرات که در منطقه "البلاد القدیم" در منامه برگزار شد، با سرکوب و حمله نیروهای امنیتی بحرین مواجه شد و نیروهای امنیتی با استفاده از گلوله‌های ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور به سرکوب تظاهرکنندگان پرداختند.

تظاهرکنندگان ضمن تاکید بر لزوم آزادی تمامی زندانیان سیاسی و شخصیت‌های دینی تاکید کردند مردم بحرین پیش از تحقق تمامی خواسته‌های قانونی و انسانی به خانه‌های خود باز نخواهند گشت.

همچنین ده‌ها تظاهرات در مناطق مختلف بحرین با درخواست آزادی فوری و بدون قید و شرط علی سلمان برگزار شد. نیروهای رژیم آل خلیفه نیز به سمت تظاهرکنندگان حمله کردند.

انتهای پیام

کد N669114

وبگردی