آفتاب
احمدحسینی با مهر مطرح کرد:

ساماندهی زیرساخت‌های ارتباطی و بندری خواسته مردم گناوه از رئیس‌جمهور

ساماندهی زیرساخت‌های ارتباطی و بندری خواسته مردم گناوه از رئیس‌جمهور

گناوه – دبیر ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری در شهرستان گناوه گفت: مردم گناوه در سفر هیئت دولت خواستار ساماندهی راه های ارتباطی، زیر ساخت های بندری، فرودگاه و توجه ویژه به بخش گردشگری هستند.

الیاس احمدحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: فراهم کردن ارتباط مردم برای استقبال و دیدار با رئیس جمهور در روز 23 دی ماه از اهداف تشکیل ستاد روحانی استقبال مردمی رییس جمهور در شهرستان گناوه است.

وی افزود: رای قاطع و خیره کننده مردم استان بوشهر و به ویژه گناوه در 24 خرداد نشان داد که مردم خواسته های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را در شعار های دکتر روحانی دیدند و با آرا قاطع وی را انتخاب کردند.

دبیر ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری در شهرستان گناوه گفت: ما مردم گناوه علاوه بر مطالبات سیاسی اقتصادی کلان و ملی خواسته های محلی و منطقه ای نظیر ساماندهی راه های ارتباطی، زیر ساخت های بندری، فرودگاه و توجه ویژه به بخش گردشگری و همچنین در حوزه بهداشت و سلامت نیازهای اساسی داریم.

احمدحسینی بیان داشت: امیدواریم با برنامه‌ها و طرح‌هایی که مسئولان شهرستان آماده کرده‌اند تا به هیات دولت ارایه دهند این  سفر به یاد ماندنی و پربرکتی برای مردم باشد.

وی خاطرنشان ساخت: ستاد استقبال مردمی در شهرستان گناوه با حضور پرشور جوانان  اصلاح طلب و حامیان دکتر روحانی تشکیل شده است.

احمدحسینی تصریح کرد: شور و شوقی که در این ستاد به وجود آمده یادآور پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد 92 است.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در ستاد استقبال مردمی شهرستان گناوه افزود: نصب بنرهای تبلیغی و پخش موسیقی، سخنرانی و راهنمایی مردم برای بیان مشکلاتشان با رئیس جمهور ار طریق سامانه 111از وظایف این ستاد است.

احمدحسینی بیان کرد: همچنین یکی از اهداف ستاد استقبال فراهم کردن ارتباط مردم برای استقبال و دیدار با ریئس جمهور در روز 23 دی ماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر است.

وی متذکر شد: به همین علت از همه مردم و حامیان دکتر روحانی در شهرستان گناوه که علاقمند به استقبال در روز سه شنبه 23 دی در بوشهر  این قول را می دهیم که تمامی وسایل رفت و برگشت آماده است و با تمهیداتی که صورت گرفته هیچ جای نگرانی نیست و تنها برای هماهنگی به ستاد مراجعه و اعلام کنند.

دبیر ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری در شهرستان گناوه گفت: در پایان نیز باید یادآور شوم که جوانان اصلاح طلب شهرستان گناوه هدیه ویژه ای برای رئیس جمهور تهیه کرده اند که آن را در روز دیدار تقدیم ایشان خواهند کرد.

کد N668606

وبگردی