آفتاب
محمود فکری در گفتگو با مهر:

بحرین را باید شکست دهیم/ نرفتن به دور بعد زنگ خطری برای فوتبال است

بحرین را باید شکست دهیم/ نرفتن به دور بعد زنگ خطری برای فوتبال است

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برای صعود باید بحرین را شکست دهیم، گفت: اگر به دور بعد صعود نکنیم یک زنگ خطر در فوتبال ما به صدا درآمده است.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم ملی باید بحرین را در دیدار اول شکست دهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این دیدار اولین بازی تیم ما در این تورنمنت است، باید با صبر و حوصله و تمرکز کامل، این دیدار را آغاز کنیم تا بتوانیم برتری خود را بر بحرینی ها دیکته کرده و در پایان ۹۰ دقیقه این تیم را شکست دهیم.

بازیکن پیشین تیم ملی خاطر نشان کرد: همیشه بازی اول بسیار مشکل است، اما مطمئن هستم قدرت فوتبال ما برتر از بحرین است و همین برتری باعث پیروزی ما در مقابل این تیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر ما به دور بعد صعود نکنیم زنگ خطر جدی در فوتبال ما به صدا درآمده است چون سال های سال کشورهای عربی سطح فوتبالشان پایین تر از ما بوده و ما نباید اجازه دهیم که در مقابل بحرین، امارات و قطر امتیازی از دست بدهیم.

فکری در پاسخ به این سوال که نقطه قوت تیم ملی در کدام یک از خطوط این تیم است، توضیح داد: باید ببینیم که سرمربی تیم ملی چه روشی را در مقابل بحرین اتخاذ خواهد کرد. در این چند سالی که وی در ایران به عنوان سرمربی مشغول به کار بوده، بیشتر دل به ضد حملات داشته و سعی می کرده با محکم کردن خط دفاعی با ضد حمله به گل برسد.

بازیکن پیشین تیم ملی ادامه داد: امیدوار هستم کی‌روش سیستمی را در زمین پیاده کند که اجازه خودنمایی به حریف نداده، هر چند که در چند بازی که جام ملت های آسیا گذشته است، تیم هایی مثل کره جنوبی و استرالیا با تاکتیک های مناسبی در زمین حاضر شده و توانستند امتیازات لازم را از حریفانشان کسب کنند.

فکری در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی بتواند از گروه خودش صعود کرده و با تدابیر تاکتیکی سرمربی به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

کد N668427

وبگردی