آفتاب
یوسفی در گفتگو با مهر:

مردم گناوه برای حضور رئیس جمهور لحظه‌شماری می‌کنند

مردم گناوه برای حضور رئیس جمهور لحظه‌شماری می‌کنند

گناوه - فرماندار شهرستان گناوه گفت: مردم گناوه برای حضور رئیس جمهور لحظه‌شماری می‌کنند.

عبدالنبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز به کار باشکوه ستاد استقبال مردمی دولت تدبیر و امید در شهرستان گناوه اظهار داشت: جوانانی که به روحانی اعتماد کردند، امروز به صورت خودجوش ستاد استقبال مردمی وی را در شهرستان گناوه تشکیل داده اند.

وی افزود: شور و شوقی که در این دوره به صورت خود جوش در میان مردم و به ویژه جوانان گناوه ای در زمینه تشکیل و فعالیت ستاد استقبال مردمی دولت تدبیر و امید در شهرستان گناوه نسبت به دوره های گذشته متفاوت هست.

فرماندار شهرستان گناوه گفت: خود جوانان، همان‌هایی که آقای روحانی را انتخاب کردند و به وی اعتماد کردند، امروز خوشحال هستند و دور هم جمع شده و ستاد استقبال مردمی از ایشان را تشکیل می دهند و این جای شکر دارد.

یوسفی بیان داشت: نظام ما، نظامی با ظرفیت های بسیار بالای مردمی است که مردم به این شکل به منتخب خودشان اعتماد می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: علیرغم کم و کاستی‌ها و فشارهایی که در این دولت بوده، اما می دانند که چون منطق این دولت و منطق دکتر روحانی پیشرفت براساس عقل و منطق است، اینچنین با شور و شوق می‌آیند و مطمئن هستیم که در 23 دیماه یکی از استقبال‌های شگفتی‌ساز را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: قطعا همین گونه که امروز شوق و شور فراوانی در مردم وجوانان برای استقبال از ریاست جمهوری و هیئت دولت ایجاد شده، امیدوار هستیم که با مصوبات خوبی که در استان می گذرد، از این اتفاق مبارک و میمون در نشست های آتی خوشحال باشیم.

کد N668124

وبگردی