آفتاب

لاریجانی: روند امنیتی مثبتی در آذربایجان غربی دیده می شود

لاریجانی: روند امنیتی مثبتی در آذربایجان غربی دیده می شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روندهای امنیتی مثبتی در استان آذربایجان غربی دیده می شود که نتیجه تلاش مسوولان استان و همبستگی و همزیستی مسالمت آمیز میان اقوام، فرق و مذاهب استان است.

به گزارش  ایرنا، «علی لاریجانی» روز شنبه و در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان غربی، پس از شرکت در جلسه شورای تامین این استان در جمع خبرنگاران افزود: جلسه خوبی بود هم استاندار و هم فرماندهان نظامی و انتظامی در این جلسه حضور داشتند. نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی نیز دیدگاه های خود را بیان کردند و درباره مشکلات و منابع مالی که می تواند ضریب امنیتی را در استان آذربایجان غربی افزایش دهد توضیحاتی ارائه کردند.

وی با بیان این که روندهای امنیتی مثبتی در استان آذربایجان غربی دیده می شود ، ادامه داد: این روند نتیجه تلاش مسوولان استان و همزیستی و همبستگی مسالمت آمیز اقوام، فرق و مذاهب استان آذربایجان غربی است که کمک کرده تا ارزیابی از این روندها خوب باشد، البته باید همیشه مراقبت های لازم صورت گیرد چون این استان، استانی مرزی است و باید مورد توجه بیشتر واقع شود.

رییس قوه مقننه ادامه داد: نکاتی هم که آقایان درباره بودجه برای حل برخی مسائل در نظر داشتند در این جلسه مطرح شد که امیدواریم در بودجه سال آینده مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: وضعیت مرزها خوب ارزیابی می شود و به نظر می رسد راه های عقلایی و درستی برای امنیت مرزها پیگیری شده و قسمت هایی هم که مشکل داشتند انشاء الله در بودجه سال آینده مورد توجه قرار می گیرد.

در جلسه تامین استان آذربایجان غربی، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، 12 نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان انتظامی و امنیتی حضور داشتند.

لاریجانی قرار است در سفر یک روزه خود همچنین در همایش وحدت شرکت کند.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعتگران استان از دیگر برنامه های لاریجانی در سفر به آذربایجان غربی است.

2929

کد N667748

وبگردی