آفتاب
یونسی:

راهی جز وحدت برای ساختن مازندران نداریم/ ایران پرچمدار فضلیتهای انسانی

راهی جز وحدت برای ساختن مازندران نداریم/ ایران پرچمدار فضلیتهای انسانی

بابلسر - معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، تاکید کرد: برای ساختن استان راهی جز وحدت نداریم و همه کسانی که دل در گرو نظام دارند با همه سلایق، سربازان نظام هستند و باید از ظرفیتها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی پیش از ظهرشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر، با گرامیداشت پیامبر اکرم(ص) گفت: پیامبر عظیم الشان، پیامبر رحمت بود و سراسر نور رو رحمت بوده است.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید دربابلسر یادآور شد: باید از مواضع و سیاستهای دولت دفاع کند زیرا دولت برآمده از رای مردم است و مردم به شعارهای دولت ارزشمند رای دادند.

وی عنوان کرد: دولت در شرایطی مسئولیت کشو را عهده دار شد و سیاست تعامل را با کشورهای دنیا در پیش گرفت تا حقوق کشور را که بوسیله کشورهای سلطه گر در حال زیر پاگذشتن بود، به ملت باز گرداند.

یونسی گفت: دورنمای این کار در شرایط فعلی روشن است و در همین مدت کوتاه نیز ظالمان جهان و قدرتهای پلید، به حق هسته ای ایران تن دادند و این حق را پذیرفتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن برای مقابله با نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است گفت: دلیل اصلی دشمنی ها، این بود که ایران اسلامی بعد از انقلاب، اندیشه نویی را برای اداره جوامع مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه دنیا به دو بلوک بزرگ شرق و غرب تشکیل شده بود، افزود: حضرت امام راحل، اندیشه نو و جدیدی بر اساس ارزشهای معنوی و فضیلت های اخلاقی در جامعه مطرح کردند.

یونسی یادآور شد: به اعتقاد اندیشمندان با پیروزی انقلاب اسلامی، زلزله ای در خاورمیانه رخ داده است و دشمنان توطئه های زیادی از جمله جنگ، تحریم های اقتصادی، شبیه خون فرهنگی و غیره را به خرج داده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با پای خود به پای میز مذاکره آمده است، تصریح کرد: مذاکره نیز نوعی جنگ است و امیدواریم در این جنگ نیز به پیروزی رسیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پرچمدار همه آزادیها و شرافتها در جهان است، گفت: در جهان اسلام، آزادیخواهانی که هستند که به پرجمداری ایران اسلامی افتخار می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به توطئه کاهش قیمت نفت اشاره کرد و گفت: قیمت نفت امروز به زیر ۵۰ دلار رسیده است و قیمت همه فرآورده های نفتی در اروپا نصف شده است.

علیرضا یونسی تصریح کرد: تنها دلیل کاهش نفت برخورد ظالمانه با انقلاب اسلامی است و عربستان و همدستانش حاضر شدند، بزرگترین جنایات را در حق مردمانشان اعمال کنند تا به ایران اسلامی آسیب رسانند.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های زمان دولت گذشته هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت: شرایط درحال حاضر سخت شده است و همه تلاشهای دولت این است تا کشور از رکود اقتصادی خارج شود.

وی سامان بخشی به شرایط اقتصادی مردم را از جمله تلاشهای دولت بیان کرد و گفت: هیچ چاره ای جز وحدت و با هم بودن نداریم.

بونسی با اشاره به اینکه همه جنگهای دهشتناک جهان به صلح انجامید یادآور شد: ما یک ملتی مظلومی هستیم که استکبار با همه توانش قصد برخورد با ما را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در طول جنگ ۳۲ کشور به طور مستقیم با ایران وارد جنگ شده بودند، بیان داشت: ما رهبری داریم که جانشین معصوم است و مردم ما نیز عاشق فضیلتهای اسلامی و دینی است.

علیرضا یونسی با عنوان اینکه دولت یازدهم دولت برندگان است از فرماندار جدید خواست تا بگونه ای عمل کند تا از همه ظرفیتها استفاده کند و رفیق بازی و باندبازی جز خیانت به خون شهیدان نیست و مردم خود چنین افرادی را از صحنه خارج می کنند.

وی با بیان اینکه مازندران دریای بیکرانی از نعمتهای الهی است گفت: مازندران بدون اتکا به کشور می تواند درآمد تولید کند و باید از ظرفیتهای این بخش استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: بدون اینکه ریالی برای تبلیغات هزنیه کنیم مردم به استان سفر می کنند و با ایجاد بازارچه های جدید از ظرفیتهای استان بهره گیریم.

سیدعلی اسد فرماندار جدید بابلسر نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر توریستی و دینی است، گفت: این شهرستان ۵۴۶ شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه سیاستها و برنامه های دولت را پیگیری خواهم کرد گفت: از همه ظرفیتهای موجود در شهرستان بهره گیری می شود و در این راه نیازمند یاری همه سلایق هستم.

در این آیین از زحمایت سید کریم سجادی فرماندار سابق قدردانی شد.

کد N667601

وبگردی