آفتاب

القاعده تهدید به حمله سایبری شد

القاعده تهدید به حمله سایبری شد

ایرنا نوشت:

'گروه هکر انونیموس' ضمن محکومیت حمله تروریستی به مجله 'شارلی ابدو' در پاریس که منجر به کشته شدن 11 نفر از کارمندان آن شد، در شبکه 'توییتر' اعلام کرد که به پایگاههای اینترنتی گروههای تروریستی افراطی از جمله 'القاعده' حمله سایبری خواهد کرد.

به گزارش روز شنبه شبکه خبری 'اسکای نیوز'، گروه انونیموس با پخش ویدیویی که آن را پیامی به القاعده، 'داعش' و دیگر گروههای تروریستی دانست، تاکید کرد که انتقام قربانیان عملیات تروریستی شارلی ابدو را خواهد گرفت .

بر اساس این گزارش، روزنامه 'تلگراف' چاپ انگلیس نیز نوشت: گروه هکری انونیموس تاکید کرده که همه صفحه های شخصی افراط گرایان و گروههای تروریستی را در شبکه های اجتماعی 'هک' خواهد کرد.

گروه هکری انونیموس در سالهای گذشته در دفاع از دمکراسی و به دلیل ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، سایت های این رژیم، حساب های بانکی و کارت های اعتباری صهیونیست ها را آماج حملات سایبری قرار داد.

گروه هکرهای انونیموس پارسال 25 هزار صفحه شخصی در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر و 30 هزار حساب های بانکی و بورس رژیم صهیونیستی را هک کردند.

گروه هکرهای انونیموس متشکل از فعالانی از کشورهای مختلف روز هفتم آوریل ( 18 فروردین ) را به عنوان روز حمله سایبری به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

26149

کد N667469

وبگردی