آفتاب
نوبخت در جمع خبرنگاران:

معاون سیاسی وزارت کشور در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد

معاون سیاسی وزارت کشور در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد

سخنگوی دولت تاکید کرد: معاونت سیاسی وزارت کشور امروز با سرپرست در حال اداره شدن است و در آینده‌ای نزدیک فردی متناسب و شایسته برای این معاونت معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در حاشیه ضیافت وحدت احزاب کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف احزاب جهان اسلام برای معرفی اسلام راستین گفت: با راهکارها و ابزارهای مختلف باید نشان دهیم که تروریست ها و تکفیری ها اسلام واقعی نیستند و ساختگی هستند و آنچه از خود بروز می دهند با موازین اسلام متباین است.

وی افزود: این دست گردهمایی‌ها  می‌تواند منجر به این شود که ما از این ظرفیتی که در احزاب اسلامی وجود دارد بتوانیم به نحوه شایسته استفاده کنیم.

نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا احزاب کشورهای اسلامی با ظرفیتی که دارند می‌توانند جایگزین مناسبی برای سازمان کنفرانس اسلامی بشوند یا خیر گفت: لزومی به جایگزینی نیست، ما میتوانیم از این ظرفیت هم در کنار ظرفیت ها هرچند محدود تر باشند استفاده کنیم و قطعا دولت استقبال می کند و حضور بنده در این جمع هم نشان دهنده این است که ما به احزاب اسلامی اعتقاد داریم و از این ظرفیت در جهت وحدت بین مسلمانان و هم در جهت انسجام و همگرایی برای تقابل یک تهاجمی که به اسلامی راستین صورت می گیرد استفاده کنیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که معاون سیاسی وزارت کشور چه زمانی معرفی خواهد شد؟ گفت: این معاونت البته جایگاه حساس و امروز هم با سرپرست در حال اداره شدن است و ان شالله یک فرد متناسب و شایسته این معاونت در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه از یک منبع آگاه نزدیک به دولت شنیده شده است که معاون اول رئیس جمهور با آقای امیری برای تصدی پست معاونت سیاسی وزارت کشور مخالف است و آیا شما صحت این موضوع را تائید می کنید یا خیر؟ تاکید کرد: زیاد به اینگونه اخبار اعتنا نکنید. ان شالله معاون سیاسی وزارت کشور در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. البته سرپرست امروز معاونت سیاسی یعنی آقای امیری هم شخصیت بسیار محترم و مقبول دولت است.

کد N667153

وبگردی