آفتاب
تیم‌ملی بسیار با انگیزه است؛

جهانبخش: کار سختی پیش رو داریم/بازیکنان با شرایط استرالیا هماهنگ شده‌اند

جهانبخش: کار سختی پیش رو داریم/بازیکنان با شرایط استرالیا هماهنگ شده‌اند

بازی با عراق خیلی خوب بود، چون تیم در روند آماده‌سازی خود تجربیات گران‌بهایی را کسب کرد. به امید خدا برای اولین بازی‌مان در این گروه از آمادگی کاملی برخوردار هستیم.

بازیکن تیم ملی در حاشیه تمرین امروز و در جمع خبرنگاران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا جهانبخش گفت: در حال حاضر تیم آمادگی بسیار خوبی را با توجه به اردوهای برگزار شده و تمرینات دارد. اوایل اختلاف‌زمانی و آب و هوا شرایط بسیار سختی را برای‌مان بوجود آورد، ولی با گذشت‌زمان بازیکنان توانستند خود را با این شرایط هماهنگ و به آماده‌سازی خوبی دست پیدا کنند.

وی افزود: بازی با عراق خیلی خوب بود، چون تیم در روند آماده‌سازی خود تجربیات گران‌بهایی را کسب کرد. به امید خدا برای اولین بازی‌مان در این گروه از آمادگی کاملی برخوردار هستیم.

جهانبخش در ادامه وضعیت بازیکنان را از لحاظ فنی مطرح کرد: تیم شامل ترکیب‌خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌هاست و این بسیار مهم است، زیرا تجربه بازیکنانی که قبلا در تیم ملی حضور داشتند به همراه انگیزه بازیکنان جوان کمک زیادی به کسب نتایج‌خوب خواهد کرد. ما کار سختی را در پیش رو داریم. در گروه‌مان 3 تیم قوی با بازیکنان با انگیزه وجود دارد. تیم ما هم تیم بسیار خوبی است و به خصوص اینکه ما تجربه حضور در جام‌جهانی را نیز داریم. در کل تیم از لحاظ روحی بسیار با انگیزه و از لحاظ شرایط جسمانی بسیار قدرتمند است.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به اینکه چقدر تیم بحرین را می‌شناسید، افزود: ما چند بازی را تاکنون آنالیز کرده‌ایم و اینکه قبلاً بازی‌های دوستانه‌ای هم با این تیم داشتیم. کادر فنی به این مسئله بیشتر واقف هستند. مسلما در این تورنمنت تیم‌ها با قدرت‌کامل وارد میدان خواهند شد تا بتوانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی در پایان افزود: ما کار سختی را پیش رو داریم و محکم پا به میدان خواهیم گذاشت. همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و بسته به نظر کادر فنی هر زمان که فرصتی بوجود آید من هم سعی می کنم عملکرد خوبی را به اجرا درآورم.

کد N666767

وبگردی