آفتاب
بادامچیان:

حیات اسرائیل با تفرقه مسلمین عجین است

حیات اسرائیل با تفرقه مسلمین عجین است

کرمانشاه - عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در کشور گفت: استکبار، حیات اسرائیل را در تفرقه مسلمین می‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا، انگلیس، رژیم اسرائیل و تمام مستکبران به دنبال تضعیف اسلام هستند و آنها نمی‌دانند که در برابر اراده خداوند هرگز نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وحدت راهکار فرو ریختن مستکبران

وی با اشاره به اینکه اگر مستضعفان عالم یکی شوند، اراده الهی محقق خواهد شد، گفت: تاریخ اثبات کرده است که هرگاه مسلمانان متحد و یک دست شده‌اند، مستکبران فرو ریخته‌اند که این نشان‌دهنده جایگاه وحدت در جهان اسلام است.

شکست نتیجه تفرقه است/ تاکید امام (ره) بر وحدت

بادامچیان تصریح کرد: هنگامی که امام راحل در سال ۴۱ انقلاب خود را شروع کردند، از همان روز اول فرمودند که باید همه یکی شویم.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) بارها در سخنرانی‌های خود فرمودند آیا تا زمانی که میلیون‌ها نفر در این دنیا از هم جدا هستند و تفرقه در بین آن آنهاست، می‌توان به ظهور امیدوار بود.

بادامچیان تاکید امام راحل بر وحدت را عامل ذلت و خواری دشمنان و مستکبران دانست و گفت: در زمان حرکت امام(ره) تمام اختلافات و دعواهای سیاسی بین ملت ایران کنار گذاشته شد و دیدیم که انقلاب اسلامی در برابر رژیم تا دندان مسلح به پیروزی رسید.

ملت امروز پشت سر رهبری ایستاده است

وی بیان کرد: خوشبختانه امروز ملت ما یکپارچه در پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و این نظام امروز به جایی رسیده که در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستاده و این نشان دهنده عظمت و قدرت این نظام الهی است.

داعش و تکفیری‌ها به زودی شاهد شکست مذبوهانه خواهند بود

 وی در بخش دیگر سخنان خود به مسئله گروه‌های تکفیری و داعش اشاره کرد و افزود: به حول و قوه الهی دشمنانی که امروز به دنبال خدشه وارد کردن به چهره اسلام و مسلمان هستند، به زودی شکست مذبوحانه‌ای خواهند خورد.

اسرائیل، امروز طلب یاری می‌کند

عضو حزب مؤتلفه یادآور شد: استکبار تنها راه حیات اسرائیل را تفرقه میان مسلمانان می‌داند و خوشبختانه ملت‌های اسلامی امروز بیدار شده‌اند زیرا صهیونیست‌ها که تا چند سال پیش شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند، اکنون از مقاومت شکستی تحقیرآمیز خورده و از حامیان خود عاجزانه طلب یاری می‌کنند.

کد N666762

وبگردی