آفتاب

آیت الله جنتی در شیراز: حقه‌بازی است برخی فتنه را به انتخابات ربط می ‌دهند

آیت الله جنتی در شیراز: حقه‌بازی است برخی فتنه را به انتخابات ربط می ‌دهند

نسیم آنلاین نوشت:

آیت‌الله جنتی گفت: این حقه‌بازی است که برخی قضیه فتنه را به انتخابات ربط می‌دهند. دبیر شورای نگهبان در حرم شاهچراغ(ع) افزود: برخی به دنبال انحراف کشیدن فتنه هستند. اگر قدرت رهبر معظم انقلاب نبود وضعیت ما به دوران بدتر از شاه رسیده بود. قدرت رهبری، آمریکا را ترسانده است.

آیت‌الله احمد جنتی امشب در مراسم جشن تلبس 70 طلبه جوان که در حرم شاهچراغ(ع) به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) برگزار شد، گفت: امروز باید با تمام وجود شکرگذار باشیم که از رهروان و شیعیان پیامبراکرم(ص) هستیم، امروز اگر هدایت انبیا نبود بشر دست به هر کاری زده بود و از آن خونخوارتر نیز کسی نبود، پیامبر(ص) به مردم دوران زمانه خود به خصوص فقرا و مساکین عزت داد و حکومت اسلامی را تشکیل دادند،باید امروز با الگوگیری از شیوه پیامبر(ص) به مردم جامعه خدمت کنیم.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید قدردان حکومت اسلامی در ایران باشیم، گفت: امام خمینی(ره) دنیا را تکان داده و به نوعی اسلام را زنده کرد و امروز قدرت رهبری، آمریکا را ترسانده است، هرجا می‌خواهد آتش روشن کند نفس رهبر معظم انقلاب آتش را خاموش کرده است، اگر قدرت و هدایت رهبر معظم انقلاب نبود در زمان فتنه ما به دوران شاه و 100 رده بدتر از آن رسیده بودیم و تمام حزب‌اللهی‌ها منزوی شده و خانواده معظم شهدا سرکوب می‌شدند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر معظم انقلاب در هرجایی که مردم می‌خواهند منحرف شوند با بصیرت‌افزایی مردم جامعه را هدایت کرده‌اند، اینها حقه‌بازی است که برخی قضیه فتنه را به انتخابات ربط می‌دهند، در فتنه 88 که شعار علیه نظام و ولایت فقیه سرداده و پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند به دنبال براندازی نظام بودند.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و سید علی‌اصغر دستغیب عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت حرم شاهچراغ(ع) به منظور برگزاری برنامه مشترک عمامه‌گذاری طلاب گفت: روحانی باید خدمتگذار باشد و هرکاری از دستش برآید برای مردم انجام داده و در راه حفظ نظام و اسلام از هرکوششی دریغ نکند، امروز امامان جماعت باید با یکدیگر اتحاد داشته و همواره دغدغه آنان رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان باشد.

 


231

 

کد N666032

وبگردی