آفتاب

باهنر: ایران به جزیره ثبات منطقه تبدیل شده/ امروز تمام نقاط اسرائیل در تیررس مجاهدان فلسطینی است

باهنر: ایران به جزیره ثبات منطقه تبدیل شده/ امروز تمام نقاط اسرائیل در تیررس مجاهدان فلسطینی است

فارس نوشت:

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: زمانی رهبران صهیونیست می‌گفتند پایتخت تمام کشورهای اسلامی در تیررس ماست اما امروز مجاهدان فلسطینی ما می‌گویند تمام نقاط اسرائیل در تیررس ما قرار دارد.

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز پنجشنبه در نشست تخصصی نقش احزاب کشورهای اسلامی در وحدت امت اسلامی در هتل استقلال تهران اظهارداشت: ایران امروز به جزیره ثبات منطقه تبدیل شده است.

او گفت: دشمن به نقاط مشترک وحدت بین مسلمانان پی برده است و تلاش می‌کنند که این رمز را خنثی کند بنابراین با هجوم به اعتقادات جهان در پی پیاده کردن اهداف شوم خود است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین یادآورشد: امروز دشمنان ما در تحریک مذاهب مختلف اسلامی نقش روشنی دارند که با کمال تأسف هیچ منطقه‌ای از اسلام مصون از کارهای خبیثانه آنان نیست.

باهنر گفت: احزاب اسلامی در بیداری اسلامی و روشنگری در مقابل اقدامات شوم دشمنان نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

او با بیان اینکه باید به این نقطه برسیم که مذاهب مختلف اسلامی همه امت واحده اسلامی را تشکیل می دهند، گفت:‌ زمانی رهبران صهیونیست می‌گفتند که پایتخت تمام کشورهای اسلامی در تیررس ماست اما امروز مجاهدات فلسطینی ما می‌گویند تمام نقاط اسرائیل در تیررس ما قرار دارد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری موفقیت رزمندگان اسلامی در تسلط کامل برای هرگونه برای پاسخ به هرگونه تهدید صهیونیست‌ها را به دلیل وحدت نسبی بین مسلمانان عنوان کرد و گفت:‌ ما باید امروز به عنوان رهبران احزاب اسلامی با هم عهد ببندیم که هر صدای تفرقه‌آمیزی را محکوم کنیم.

به اعتقاد باهنر شیعیان نیز امروز گرفتار صداهای تفرقه‌آمیز شدند که برخی‌ها با استفاده از بوق‌های صهیونیستی انگلیسی و پنهان شدن در لوای شیعه به مذاهب دیگر اسلامی توهین می‌کنند که ما همین جا آن را محکوم می‌کنیم.

او ادامه داد: اگر امروز جهان اسلام با وحدت نسبی خود پیش برود مسیر پیروزی را با مجاهدت و مبارزه خود طی خواهد کرد.

 


23231

 

کد N665827

وبگردی