آفتاب

سوریه حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو را محکوم کرد

سوریه حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت حمله به دفتر روزنامه شارلی ابدو در فرانسه که به کشته شدن افراد بیگناه منجر شد، به بازماندگان و خانوادگان این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: این اقدام تروریستی به طور واضح و آشکار نشان دهنده ظهور پدیده تروریسم تکفیری و به منزله تهدیدی برای ثبات و امنیت کل دنیا است و نابودی آفت تروریسم نیازمند سیاست‌های جدی و تلاش‌های مداوم است.

این وزارتخانه اعلام کرد: سوریه بارها درباره خطرات حمایت از تروریسم که سوریه و منطقه را هدف خود قرار داده هشدار داده و اعلام کرده بود که پدیده تروریسم روزی گریبان گیر حامیان آن خواهد شد و اکنون حوادث و تهدیدهای رخ داده در شهرهای اروپایی نشان دهنده کوته بینی سیاست‌های اروپایی و بی‌مسئولیتی آن‌ها در قبال خونریزی‌های سوریه است.

این منبع اعلام کرد: سوریه‌ای که هم اکنون در حال مبارزه با تروریسم تکفیری است و قربانیان زیادی را به خاطر این خشونت‌ها داده است بارها نسبت به سیاست‌های اشتباه هشدار داد و از تمام کشورها خواست تا بر اساس قوانین بین‌الملی و قطعنامه‌های شماره 2170 و 2178 شورای امنیت به مبارزه با تروریسم متعهد شوند اما هنوز به طور مختلف از گروه‌های تروریستی حمایت می‌شود.

انتهای پیام

کد N665714

وبگردی