آفتاب
در راستای احداث جاده از جنگل ابر صورت گرفت:

بازدید ۳ کمیسیون مجلس از جنگل ابر/ تصمیم گیری نهایی در تهران

بازدید ۳ کمیسیون مجلس از جنگل ابر/ تصمیم گیری نهایی در تهران

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از بازدید برخی اعضای کمیسیون های کشاورزی، عمران، اصل نود و فراکسیون محیط زیست از جنگل ابر جهت تصمیم گیری برای احداث جاده از این جنگل خبر داد.

رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر از بازدید برخی اعضای کمیسیون اصل نود، عمران، کشاورزی و فراکسیون محیط زیست برای بررسی احداث جاده از جنگل ابر خبر داد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محمدحسین میرمحمدی به نمایندگی از کمیسیون اصل نود، سادات ابراهیمی و رجائی به نمایندگی از کمیسیون کشاورزی و نظری مهر، بخشایش اردستانی و تابش به نمایندگی از فراکسیون محیط زیست و حسین زاده به نمایندگی از کمیسیون عمران با بازدید از جنگل ابر موضوع احداث جاده با عبور از این جنگل رابررسی کردند.

وی ادامه داد: پس از این بازدید جلسه ای با مسئولان استان برای جمع بندی نظرات تشکیل خواهد شد و در کمیسیون کشاورزی با حضور مسئولان تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر تصمیمی که در کمیسیون کشاورزی اتخاذ شود نمایندگان قبول خواهند داشت.

به گزارش مهر چندین سال است که بحث احداث جاده از میان جنگل ابر در استان سمنان مطرح است اما سازمان محیط زیست با این اقدام مخالف است. بازدید نمایندگان مجلس از جنگل ابر برای بررسی ابعاد این موضوع انجام شد.

کد N665685

وبگردی