آفتاب
تقوی در همایش همگرایی اصولگرایی:

اصولگرایی فوق احزاب است/ بلوغ اصولگرایی در همگرایی است

اصولگرایی فوق احزاب است/ بلوغ اصولگرایی در همگرایی است

عضو جامعه روحانیت با تاکید بر اینکه اصولگرایان وقتی بلوغ سیاسی خود را نشان می دهند که همگرا شوند و یک حرف را بزنند، گفت: جریان اصولگرایی مربوط به ولایت فقیه و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز در پنجمین نشست سراسری همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: ما در هر زمینه ای که بخواهیم موفق شویم باید از وحدت شروع کنیم و هر کسی هر طرح دیگری دارد بیاید و طرح خود را مطرح کند. اصطلاح همگرایی را ما با دوستان خود در جلسه مطرح کردیم و این واژه برای این جلسات انتخاب شد. 

وی افزود: ممکن است سلیقه های خود را حفظ کنیم اما واجب آن است که در اصول یک حرف را بزنیم.

تقوی تاکید کرد: اصولگرایی زمانی به بلوغ سیاسی خود می رسد که همگرا شود و یک حرف را بزند. اصولگرایی حزب نیست بلکه جریان مربوط به ولایت فقیه، انقلاب و امامت است و این جریان همواره بنایش حمایت از رهنمودهای امام و رهبری بوده است.

وی اصولگرایی را فوق احزاب دانست و گفت: جریان اصولگرایی همه احزاب اصولگرا را زیر چتر خود می گیرد و هر کسی که در فضای انقلابی تنفس می کند باید به اصول پیوند بخورد یعنی اصولگرایی به ارزش های اسلام و شهدا و امام (ره) و انقلاب معتقد است. همچنین اعتقاد دارد که باید کشور را با ارزش ها اداره کنیم.

تقوی تاکید کرد: ما یک جریان حمایت از نظام راه انداخته ایم که البته خیلی از احزاب هم به همین موضوع اعتقاد دارند.

 

 

 

کد N665482

وبگردی