آفتاب

باهنر: مقداری از فرافکنی‌ها که بعضا در صحبت‌ها پیدا می‌شود، در شأن مسئولان جمهوری اسلامی نیست

باهنر: مقداری از فرافکنی‌ها که بعضا در صحبت‌ها پیدا می‌شود، در شأن مسئولان جمهوری اسلامی نیست

تسنیم نوشت:

نایب‌رئیس مجلس گفت: یک مقداری از فرافکنی‌ها که بعضا در صحبت‌ها پیدا می‌شود، در شأن مسئولان جمهوری اسلامی نیست و باید دست به دست هم بدهیم زیرا وظیفه خطیری است.

محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنج شنبه در حاشیه برگزاری همایش سراسری اصولگرایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رهبر انقلاب روز گذشته تذکراتی را به دولت دادند، ارزیابی شما از این مسئله چیست؟ گفت: همه ما نیازمند تذکرات و راهنمایی‌های حضرت آقا هستیم.

او گفت: امروز کشور ما به وحدت و همدلی نیاز دارد و به کمک یکدیگر، برای عبور از مشکلات نیازمندیم.

نایب‌رئیس مجلس گفت: یک مقداری از فرافکنی‌ها که بعضا در صحبت‌ها پیدا می‌شود، در شأن مسئولان جمهوری اسلامی نیست و باید دست به دست هم بدهیم زیرا وظیفه خطیری است، کمک خداوند هم در همه جا دیده می‌شود مشروط به اینکه ما این شأن را داشته باشیم و به این وظیفه خوب عمل کنیم.

باهنر ادامه داد: گهگاهی بحث‌هایی که می‌تواند حاشیه‌ساز باشد و می‌تواند ما را مقداری از اصول فاصله دهد و حتی می‌تواند بهانه به دست کسانی که دنبال اختلاف‌افکنی هستند، بدهد لذا باید دقت کنیم و این‌طور مطالب را کمتر در صحبت‌های‌مان بیاوریم.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره منظور از برگزاری رفراندم از سوی رئیس‌جمهور نیز گفت: از خودشان سوال کنید.

نایب‌رئیس مجلس همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا اعضای جبهه پایداری در این همایش نبودند و آیا با جبهه پایداری کنار خواهید آمد، گفت: بله غیرممکن نیست، داریم صحبت می‌کنیم.

 

 

23231

 

کد N665315

وبگردی