آفتاب

سیمئونه: الان در هر جامی شانس قهرمانی داریم

سیمئونه: الان در هر جامی شانس قهرمانی داریم

سرمربی آتلتیکو مادرید از پیروزی برابر رئال مادرید در جام حذفی بسیار خوشحال است. او می گوید الان تیمش این توانایی را دارد تا در هر جامی به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش ایسنا، شکست دادن تیم قدرتمندی مانند رئال مادرید اصلا آسان نیست اما آتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه نشان داده است که به خوبی می داند که چگونه برابر رئال به پیروزی برسد. این تیم که در رقابت های لیگا و سوپر جام اسپانیا رئال را شکست داده بود موفق شد در جام حذفی هم برابر این تیم قدرتمند به پیروزی برسد تا هت تریک پیروزی برابر کهکشانیها به راه اندازد.

دیگو سیمئونه مطمئنا خوشحال ترین فرد در آتلتیکو مادرید است چرا که توانسته این تیم را از یک تیم معمولی به قدرت نخست فوتبال اسپانیا آن هم با وجود دو تیم قدرتمند و سرشناس بارسلونا و رئال مادرید تبدیل کند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: رئال بازی را بهتر از ما شروع کرد. 15 دقیقه طول کشید تا به شرایط خوب خود برگردیم و همان بازی همیشگی را به نمایش بگذاریم. این دیدار تغییرات زیادی در پی داشت. بازی سختی برای هر دو تیم بود. در این دیدار نشان دادیم که چه تیم خوب و قوی هستیم. در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم و توانستیم با زدن دو گل نتیجه را به سود خود تغییر دهیم.

او ادامه داد: بازیکنان آتلتیکو مادرید بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و هر آنچه را می‌خواستم در زمین اجرا کردند. همه آنها خوب ظاهر شدند و این من را بسیار خوشحال می‌کند. الان تیمی شده ایم که می توانیم در هر رقابتی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم.

سیمئونه درباره پیوستن کانی بازیکن ویارئال به تیمش گفت: کانی استعداد بسیار زیادی دارد. او در کنار کوکه و آردا توران می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. باید گریزمان را هم به این لیست اضافه کنیم. آتلیتکو مادرید با کانی قوی تر می شود و دست من هم برای تغییر سبک بازی بازتر می شود.

فرناندو تورس ستاره سابق آتلتیکو مادرید که پس از سال ها به این تیم بازگشت در دیدار برابر رئال مادرید به میدان رفت. سیمئونه درباره عملکرد تورس در این دیدار گفت: حضور تورس در زمین به ما روحیه و انرژی داد. او سریع و قوی ظاهر شد. تورس برای هماهنگ شدن با هم تیمی هایش تنها به زمان نیاز دارد. بدون شک با گذشت زمان بهتر خواهد شد. در کل باید بگویم که از پیروزی در چنین دیداری بسیار خوشحال هستم. از فردا خود را آماده دیدار بسیار حساس در رقابت های لیگا برابر بارسلونا می کنیم.

انتهای پیام

کد N665189

وبگردی