آفتاب
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد:

آش‌سوزی در انبار ضایعات

آش‌سوزی در انبار ضایعات

آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفا حریق اقدام کردند اما به دلیل اینکه مواد داخل خانه قابل اشتعال نبود و شاهد کند‌سوزی مواد و دود ناشی از آن در محل بودیم، کار برای همکاران ما سخت بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در خانه‌ای مملو از ضایعات خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا درباره این حادثه، گفت: آتش‌سوزی در ساعت 5:26 بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این حادثه در منزلی واقع در میدان نامجو ابتدای خیابان پازوکی رخ داده است، گفت: مامورین ما در بدو ورود به محل با صحنه عجیبی رو به رو شدند. عجیب از این جهت که در منزل و مغازه‌ها مواد ضایعاتی جمع آوری می‌شده و محل پر از مواد ضایعاتی بود.

ملکی گفت: محل بروز حادثه یک خانه به مساحت ۴۵۰ متر مربع، دارای حیاطی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و دو طبقه ۱۵۰ متری بود که دو باب مغازه نیز در آن واقع شده است.یکی از مغازه‌ها به همراه حیاط و دو طبقه دیگر که مملو از آشغال و ضایعات بود دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی گفت: آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفا حریق اقدام کردند اما به دلیل اینکه مواد داخل خانه قابل اشتعال نبود و شاهد کند‌سوزی مواد و دود ناشی از آن در محل بودیم، کار برای همکاران ما سخت بود.

وی افزود: در‌‌ همان زمان با حضور ماموران شهرداری ضایعات محل جمع آوری شد وتا ساعت ۱ و نیم بعد از ظهر که مامورین ما در محل حضور داشتند ده کامیون ضایعات را از این محل خارج کردند و احتمالا ده کامیون دیگر نیز در آنجا ضایعات قرار داشت که سوخته است.

کد N664734

وبگردی