آفتاب

خانه ضایعات در آتش سوخت

خانه ضایعات در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در خانه‌ای مملو از ضایعات خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین باره گفت: وقوع حادثه آتش سوزی در ساعت 5:26 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شده و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در میدان نامجو ابتدای خیابان پازوکی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک خانه به مساحت 450 متر مربع رخ داده و این خانه دارای حیاطی به مساحت 300 متر مربع و دو طبقه 150 متری است که دو باب مغازه نیز در آن واقع شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از مغازه‌ها به همراه حیاط و دو طبقه دیگر که مملو از آشغال و ضایعات بود دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفا حریق اقدام کرده و با حضور عوامل شهرداری تا ساعت 1:30 ده کامیون ضایعات را از این محل خارج کردند و احتمالا ده کامیون دیگر نیز در آنجا ضایعات قرار داشت که سوخته است.

ملکی با اشاره به تجمع حیوانات موذی از جمله گربه و موش در این محل، گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 13:30 به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

کد N664704

وبگردی