آفتاب
حجت الاسلام باقرزاده:

اتاق فکر شهری تشکیل شود/ " نور" پایلوت صنعت توریسم

اتاق فکر شهری تشکیل شود/ " نور" پایلوت صنعت توریسم

نور - امام جمعه نور گفت: با همه تلاشها، شهر نور با جایگاه شاسته از نظر خدمات شهری، ظرفیتهای گردشگری عقب مانده است و باید اتاق فکر قوی تشکل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار نور افزود: انتظار مردم توجه بیشتر به امور شهری است و باید یک اتاق فکر قوی، کارآمد و مجرب در شهر تشکیل شود.

وی اظهار داشت: خدمتگزاری در نظام اسلامی یک فرصت برای امانتداری است و ما آماده هر گونه همکری برای خدمترسانی به مردم هستیم و باید از همه ظرفیتها برای ارتقای خدمات استفاده شود.

وی عنوان کرد: از جمله امور فسیل نشدنی، تجربه است و خوشبختانه شورای شهر نور ترکیبی از چهره های جوان و مجرب است.

امام جمعه نور، نیاز به جذب سرمایه گذار شایسته و مطمئن را از جمله نیازهای شهرستان بیان کرد و گفت: رودخانه های شهرستان یک ظرفیت هستند که می توان برای توسعه گردششگری از آن بهره گرفت.

حجت الاسلام باقرزاده، نبود میدان تره بار و ترمینال مسافربری را از ضعف ها بیان کرد و گفت: باید به فکر مسائل آینده شهری بود و به کارهای زیربنایی توجه اساسی شود.  

وی ا بیان اینکه ثبات مدیریت در حوزه شهری از جمله نیازهاست گفت: حداقل زمان برای یک مدیریت شهری سه تا چهار سال است تا طرح ها اجرایی شود.

نعمت الله یوسفیان عضو شورای شهر نور، گفت: تاکنون تلاش شد تا شهری آباد داشته باشیم وگاهی نیز کاستی هایی در این مسیر وجود داشت.

وی اظهار داشت: نور در ۱۴۰۴ شهری توسعه و ترقی خواهد بود و برای رسیدن به این هدف، باید به اندیشه های جوان اعتماد کنیم و جوان آموخته های خود را بکار گیرند.

وی عنوان کرد: خطوط سیاسی باید کمکی برای توسعه شهر باشد و از هر سیاسی کاری در بستر شورا و شهرداری برائت می جوئیم

به گفته یوسفیان، با بهره گیری از تجربیات سعی داریم برنامه ای برای توسعه شهر تهیه کنیم و در این راه از تجربیات دیگران استفاده می کند.

وی با بیان اینکه نور یکی از پایلوت های صنعت توریسم در استان به شمار می رود گفت: با داشتن ساحل و پارک جنگلی می توان در جذب توریست کمک کنیم.

یوسفیان گفت: با تسریع در اجرای طرح تفصیلی شهر، شورا و شهرداری در اجرای برنامه ها موفق تر خواهند بود.

عضو شورای شهر نور خواستار حمایت مسئولان امربرای تهیه طرح جامع تفصیلی شهر شد.

کد N664517

وبگردی