آفتاب
روزنامه یمنی مدعی شد:

واشنگتن چهار بار مانع سفر منصور هادی به آمریکا شده است

واشنگتن چهار بار مانع سفر منصور هادی به آمریکا شده است

یک روزنامه یمنی مدعی شد که رئیس جمهوری این کشور به توصیه مسئولان آمریکایی و ممانعت آنها، نتوانسته برای انجام آزمایشات پزشکی و عمل جراحی قلب به آمریکا برود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه "الشارع" یمن به نقل از یک منبع سیاسی فاش کرد که عبدربه منصور هادی، رئیس جمهوری یمن تاکنون چهار بار از سفارت آمریکا در صنعا درخواست فراهم کردن مقدمات سفر به واشنگتن را داشته اما سفارت آمریکا سه درخواست اول را نادیده گرفته و بالاخره در پاسخ به درخواست چهارم اعلام کرده است که خروج هادی از یمن در وضعیت فعلی اصلا مناسب نیست و به معنای خروج بدون بازگشت خواهد بود.

این منبع سیاسی افزود: آمریکا پزشکانی را به صنعا فرستاده و این تیم پزشکی با انجام آزمایشات نمونه‌های گرفته شده را برای بررسی و اعلام نتیجه به آمریکا برده‌اند و تاکنون خبری در این خصوص اعلام نشده است.

روزنامه الشارع به نقل از یک منبع پزشکی نوشت: عبدره منصور هادی، از تورم رگ آئورت رنج می‌برد و این مساله نیازمند انجام جراحی قلب در خارج از یمن است چرا که امکان انجام این عمل در یمن وجود ندارد به ویژه اینکه هادی پیشتر نیز تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد N664458

وبگردی