آفتاب
حجت الاسلام حاجی صادقی:

امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است/ دشمن بدنبال تصرف اندیشه ها و قلب ها

امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است/ دشمن بدنبال تصرف اندیشه ها و قلب ها

خرم آباد - جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امتی که متصل به ولایت و امام خود باشد شکست ناپذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مجتمع تربیتی آموزشی ولایت سپاه لرستان در سخنانی بالاترین نعمت خداوند به انسان را نعمت دین دانست و اظهار داشت: خداوند در مقابل نعمت هایی که به انسان ارزانی داشته از بنده خود تنها شکرگذاری را می خواهد.

وی در ادامه کمال دین را به ولایت و ولایت پذیری دانست و افزود: دین با همراهی ولایت موجب می شود که چشم طمع دشمن کور شده و قدرت دست درازی را نداشته باشد.

امت بدون ولایت عزت و اقتدار ندارد

جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه استکباری می گوید که امت بی امام خطر ندارد و چنین امتی را می توان به هر سمتی برد افزود: امتی که بدون امام بوده و ولایت نداشته باشد عزت و اقتدار هم ندارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه امتی که متصل به ولایت و امام خود باشد شکست ناپذیر خواهد بود افزود: استکبار به دنبال هدف قرار دادن نقطه اتصال دین و امت یعنی امام و ولایت است.

وی با بیان اینکه برخی امروز در کشور به دنبال تغییر خط قرمزهای ولایت هستند یادآور شد: ولایت بیش از ۳۵ سال است که کشتی انقلاب اسلامی را رو به جلو برده و برای ایران اسلامی عزت و افتخار و اقتدار رقم زده است.

انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است

جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به اذعان خود دشمنان امروز انقلاب اسلامی ایران با گستره تاثیر گذاری جهانی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است افزود: امروز سنگ ها و انتفاضه های فلسطینی ها تبدیل به موشک شده و این مقاومت به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه خود دشمنان ازجمله رژیم غاصب صهیونیستی نیز به قدرت و تاثیرگذاری ایران اعتراف می کنند افزود: این میزان تاثیرگذاری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت است.

وی با بیان اینکه این انقلاب بزرگ یک سکاندار دارد و آن هم مقام معظم رهبری است تصریح کرد: ما همه سرباز و تابع ولایت و قانون خدا هستیم.

جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید همگان قدر نعمت ولایت را بدانیم ادامه داد: هر مسئولی که در این کشور می خواهد گام بردارد اگر در مسیر و محور ولایت حرکت کند موفق خواهد شد.

ترویج روحیه جهادی و بسیجی در جامعه راه مقابله با جنگ نرم

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به هجمه دشمنان در میدان جنگ نرم تصریح کرد: دشمن پس از ناکامی در عرصه جنگ سخت و دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیده که باید با نظام اسلامی ایران وارد جنگ نرم شده و به تهاجم فرهنگی روی آورده است.

وی با بیان اینکه در این راستا دشمن به دنبال هجمه به باورهای اسلامی و انقلابی ملت ایران با ابزارهای مختلف از جمله ماهواره است بیان داشت: دشمن امروز به دنبال تصرف مغزها، اندیشه ها و قلب هاست.

جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این میدان برای مبارزه با دشمن باید دنبال فعالیتها و برنامه های فرهنگی رفت و در راستای قوی کردن مبنای فکری و فرهنگی جامعه قدم برداشت.

حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: امروز کسانی در دام دشمن افتاده اند که دارای مبنای فکری قوی نبوده اند.

وی با بیان اینکه باید با تقویت معنویت و تعمیق اندیشه ها و باورهای اسلامی در جامعه بود افزود: این امر با ترویج روحیه جهادی و بسیجی در جامعه امکان پذیر است.

 

کد N664116

وبگردی