آفتاب
ماموستا غفوری:

وحدت موجب عزت و پیشرفت مسلمانان است/ توطئه دشمنان با همدلی خنثی می شود

وحدت موجب عزت و پیشرفت مسلمانان است/ توطئه دشمنان با همدلی خنثی می شود

کرمانشاه- امام جمعه شهرستان روانسر، وحدت و انسجام مسلمانان را مایه عزت و پیشرفت جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: توطئه دشمنان را تنها یکپارچگی امت اسلام با شکست رو به رو خواهد کرد.

ماموستا ملا عبدالله غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) قرآن کریم را به عنوان محور وحدت میان مسلمانان معرفی کرد و گفت: این کتاب الهی امت اسلامی را به همبستگی و اتحاد دعوت می کند.

وی بر افزایش وحدت میان مسلمانان تاکید کرد و افزود: مردم ایران در سایه وحدت و همدلی و با انسجام و همبستگی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

غفوری خاطر نشان کرد: حفظ این وحدت و همدلی در سال های پس از انقلاب نیز موجب اقتدار کشور در دنیا و مقابله با توطئه و ترفندهای دشمنان انقلاب شد.

امام جمعه روانسر با اشاره به اشتراکات فراوان میان مذاهب اسلام، گفت: دشمنان تمامی توان خود را به کار خواهند گرفت تا میان مسلمانان تفرقه اندازی کنند تا از این طریق مانع پیشرفت دنیای اسلام شوند.

ماموستا غفوری با اشاره به ایجاد گروهک های تروریستی توسط دولت های استکباری به منظور کشت و کشتار مسلمانان، تصریح کرد: در صورتی که مسلمانان به صورت یکپارچه در صحنه حضور داشته باشند این گروهک ها کاری از پیش نبرده و به اهداف خود دست نخواهند یافت.

وی نقش علما و روحانیون در بیداری جامعه اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: پیروی از مفاهیم ارزشمند قرآن کریم جامعه اسلامی را به سمت تعالی و پیشرفت بیش از پیش هدایت خواهد کرد.

 

 

کد N664017

وبگردی