آفتاب
بیست‌وهشتمین کنفرانس وحدت اسلامی

نماینده رئیس پارلمان لبنان: ایران توانست پرچم مقاومت علیه صهیونیست را برافراشته کند

نماینده رئیس پارلمان لبنان: ایران توانست پرچم مقاومت علیه صهیونیست را برافراشته کند

نماینده رئیس پارلمان لبنان گفت: ایران توانست پرچم مقاومت علیه صهیونیست را برافراشته کند و آنها به همین دلیل می‌خواهند ضد ایران عمل کنند.

نماینده رئیس پارلمان لبنان گفت: ایران توانست پرچم مقاومت علیه صهیونیست را برافراشته کند و آنها به همین دلیل می‌خواهند ضد ایران عمل کنند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خلیل حمدان در مراسم بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با عنوان "امت واحده اسلامی؛ چالش‌ها و راهکارها" گفت: از کشور مقاومت و وحدت به کشور امت اسلامی آمده‌ام تا سلام و درود رئیس پارلمان لبنان را به شما و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابلاغ کنم.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این همایش در بیست‌وهشتمین دوره تأکید بر وحدت اسلامی است. جریان‌های مختلفی در منطقه وجود دارند و تلاش می‌کنند ثروت‌های منطقه را به یغما ببرند و قتل، کشتار و تفرقه را بین مسلمانان ایجاد کنند. آنها ابزارهای مختلفی را به وجود آورده‌اند و زیان‌های زیادی را به امت اسلام وارد کرده‌اند.

نماینده رئیس پارلمان لبنان خاطرنشان کرد: اینها زیان‌هایی است که در امت اسلام سابقه نداشته است. آنها همه مسلمانان را در منطقه به قتل رسانده و می‌خواهند مسلمانان را بدون اراده نشان دهند. زیان و ضررهای بسیاری چه از بعد مادی و چه از بعد معنوی وارد کردند.

خلیل حمدان گفت: صهیونیسم و استکبار از این تفرقه‌ها و کشتارها نهایت استفاده را کرده و در همایش‌هایشان آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند و راه تفرقه را بهترین راه مقابله با مقاومت لبنان دانسته و آن را اجرا می‌کنند.

وی با بیان این‌که «همه مسلمانان و همه کشورهای اسلامی مورد هدف آنها قرار دارند» خاطرنشان کرد: چه کشورهای مسلمانی که سازش و چه آنهایی که مقاومت می‌کنند مورد هدف آنها هستند. برای مثال آنها در عراق داعشی‌ها را آوردند تا بتوانند در مقابل این کشور بایستند. آنها می‌خواهند عراق را ساقط کنند. حال سوال مطرح می‌شود چرا آنها می‌خواهند ضد ایران حمله کنند؟ زیرا ایران توانست پرچم مقاومت علیه صهیونیست را برافراشته کند. این تروریست‌ها می‌خواهند علیه مسلمانان بسیج شوند و این تلاش، تلاش سال‌های متمادی آنها است که در حال حاضر در حال انجام است.

نماینده رئیس پارلمان لبنان گفت: برخی از کشورها تروریست‌ها را از خودشان دور می‌کنند اما آنها را حمایت و پشتیبانی کرده همچنین کشورهایی که مدعی هستند با اسرائیل کاری ندارند پنهانی از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند.

خلیل حمدان در پایان افزود: امام موسی صدر در گذشته اعلام کردند که ما باید در عمل در برابر اسرائیلی‌ها بایستیم.

انتهای پیام

کد N663844

وبگردی