آفتاب
بهزاد نبوی مطالب سایت مثلث را تکذیب کرد:

هیچگاه در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شرکت نکردم/مطالب منتشر شده نسبت به عارف کذب محض است

هیچگاه در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شرکت نکردم/مطالب منتشر شده نسبت به عارف کذب محض است

نبوی با تجلیل از رفتار و منش سیاسی و اخلاقی عارف تاکید کرد: حتی در ذهن من هم مطالبی که در ارتباط با دکتر عارف در این خبر مطرح شده است نمی گذرد چه برسد که آن را بر زبان بیاورم.

بهزاد نبوی از چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب مطالب منتشر شده از قول وی در سایت اصولگرای مثلث را به شدت تکذیب کرد. 

به گزارش ایلنا، بهزاد نبوی در گفت‌وگو با امید،در واکنش به مطالب منتشر شده از قول وی در سایت خبری مثلث گفت: هیچگاه در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شرکت نکردم و مطالبی که از قول من نسبت به دکتر عارف مطرح شده است کذب محض است.

او با تجلیل از رفتار و منش سیاسی و اخلاقی عارف تاکید کرد: حتی در ذهن من هم مطالبی که در ارتباط با دکتر عارف در این خبر مطرح شده است نمی گذرد چه برسد که آن را بر زبان بیاورم.

نبوی در پایان تاکید کرد: دیدگاه من در ارتباط با مسائل کشور روشن و شفاف است و اینگونه خبررسانی کذب محض است.

گفتتنی است سایت اصولگرای مثلث در خبری مدعی شد:«بهزاد نبوی در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفته است كه محمدرضا عارف پتانسیل تبدیل شدن به مهدی كروبی را دارد و ممكن است كه راه خود را مانند آنچه كروبی در انتخابات 84 انجام داد از اصلاح طلبان جدا كند. بهزاد نبوی به اصلاح طلبان توصیه كرده است كه كاری نكنید عارف روی دستمان بماند.

او در این جلسه گفته برخی اصلاح‌طلبان كارگزارانی به او القا كردند كه او دارای پایگاه رای مناسبی است و به همین منظور او را تشویق به حضور در انتخابات كردند.

بهزاد نبوی ادامه داده است كه: ما در نهایت باید عارف را جذب كنیم. اما باید طبق قاعده‌ای او را به شورای اصلاحات وارد كنیم.»

کد N663835

وبگردی