آفتاب
حقیقت‌پور در نطق میان‌دستور؛

رژیم ارتجاعی حجاز بداند که آمریکا از منطقه رفتنی است

رژیم ارتجاعی حجاز بداند که آمریکا از منطقه رفتنی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: رژیم ارتجاعی حجاز بداند که آمریکا از منطقه رفتنی است، بنابراین تمام پل ها را پشت سر خود خراب نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق میان‌دستور با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: وحدت موضوعی است که امروز به شدت به آن نیاز داریم و کلیه تشکل ها در داخل کشور باید با اتکاء به آن، استکبار جهانی را مأیوس کنند.

وی افزود: منحرفان بدانند همواره قدرت الهی در بازوان مردم ایران تحت امر ولایت فقیه قرار دارد و هر کج راهی را خنثی خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: امروز اوضاع سیاسی منطقه و بین المللی در شرایط حساسی است، فرار آمریکا از توافق نهایی باعث شد که در آخرین روزهای مذاکرات توافق نهایی هسته ای به تیر ماه موکول شود و آمریکا و عربستان با کاهش قیمت نفت اوپک در تلاش هستند که اقتصاد ایران را تضعیف کنند و به قول خود با ایران تضعیف شده پای میز مذاکرات بنشینند.

این نماینده مجلس گفت: دولت با سازماندهی اقتصاد مقاومتی و انقطاع بودجه از درآمدهای نفتی، زمینه ایستادگی را محقق کند.

حقیقت‌پور تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده که بزرگترین سرمایه آنها حمایت مردم و وثوق رهبری است، با صلابت در مذاکرات آینده حاضر شوند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: تمام جریانات کشور در این شرایط تحت زعامت مقام معظم رهبری، تعامل حداکثری را در دستور کار قرار داده و با وحدت موجبات عبور عزتمندانه از این مسیر را فراهم کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: با پیاده نمودن آئین مقاومت جهادی که توانستیم ظلم را از عراق و سوریه دور کنیم باید بتوانیم سایر ملل تحت ظلم جهان را نیز نجات دهیم که این مهم با عنایت رهبری و مالک اشتران وی همچون سردار سلیمانی محقق می شود.

وی اضافه کرد: توطئه رژیم حجاز برعلیه جمهوری اسلامی در حال اجرا است و آخرین اقدام آنها حضور وزیر خارجه آلزایمری عربستان در جریان مذاکرات بود، سردمداران آنها بدانند همانطور که پروژه ایران‌هراسی خنثی شد، انشاءالله شاهد آزادی مردم بحرین نیز خواهیم بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: رژیم ارتجاعی حجاز بداند که آمریکا از منطقه رفتنی است، به فکر آن روزها باشد و تمام پل‌ها را پشت سر خود خراب نکند.

حقیقت‌پور تصریح کرد: دولت بحرین از عاقبت صدام، حسنی‌مبارک، بن‌علی و سایر دیکتاتورها دست گرفته و اجازه تعیین سرنوشت را به مردم بسپارند، زیرا اگر با تبعید می شد انقلاب مردم را خنثی کرد، شاه ایران که از شما قوی‌تر بود، این کار را انجام می داد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت اقدامات اقتصادی خود را به منظور خروج از رکود عملیاتی کرده و کنترل بازار و قیمت ها را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت به فکر معیشت مردم باشد، بیان کرد: بجای افزایش قیمت نان، شایسته بود که یارانه دهک های بالاتر را قطع می کردید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی، پاکی و تطهیرکننده دولت است که به نظر عملکرد مسئولان در این باره قابل قبول نیست.

حقیقت‌پور در پایان خواستار حمایت دولت از تولید به خصوص در بخش کشاورزی شد.

کد N663756

وبگردی