آفتاب

نماینده مردمی گرمی: کشورهای اسلامی چهره اسلام را خدشه‌دار نکنند

نماینده مردمی گرمی: کشورهای اسلامی چهره اسلام را خدشه‌دار نکنند

نماینده مردمی گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بخواهند در برابر توطئه‌های استکبار جهانی پیروز شوند باید به قرآن و سنت پیامبر (ص) عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرقسمت موسوی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص)، گفت: پیامبر اسلام تکمیل کننده آیین توحیدی و خاتم سفرای الهی است. او قافله بشریت را از سقوط در ظلمات نفسانی و مادی و تعصبی نجات داده و به سوی کمال و سعادت هدایت فرمود.

او ادامه داد: به همین سبب اگر کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بخواهند در برابر توطئه‌های استکبار جهانی پیروز شوند باید به قرآن و سنت پیامبر (ص) عمل کنند نه این‌که عده‌ای دست پرورده به نام اسلام دست به جنایت بزنند و چهره اسلام را خدشه‌دار کنند و صد تأسف که به فتواهای ضددینی عمل می‌کنند.

نماینده مردم گرمی در ادامه تذکر خود از وزیر بهداشت خواست نسبت به تکمیل کادر پزشکی شهرستان مغان، تجهیز مراکز درمانی اقدام کند.

تکمیل بزرگراه قفقاز و ارائه تسهیلات مناسب به جوانان برای تشکیل خانواده نیز مواردی بود که نماینده گرمی از وزیر راه و دولت درخواست کرد.

انتهای پیام

کد N663750

وبگردی