آفتاب

تقدیر حماس از فعالیت‌های ایسنا در عرصه فلسطین

تقدیر حماس از فعالیت‌های ایسنا در عرصه فلسطین

جنبش حماس پیش از ظهر امروز با دعوت از تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در دفتر جنبش حماس در تهران از این رسانه به دلیل پوشش مناسب اخبار فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار خالد قدومی با اشاره به نقش برجسته رسانه‌ها در پوشش اخبار و هم‌چنین نقش رسانه‌ها در شکل‌دهی افکار عمومی نسبت به موضوعات و جریانات مختلف، گفت: رسانه‌ها به دلیل داشتن نقش مهم خود علاوه بر ایفای نقش مثبت می‌توانند ایفای نقش منفی و مخربی هم داشته باشند و حتی می‌توانند در از بین بردن یک نظام نقش داشته باشند از این رو وظیفه خود می‌دانیم که از شما و دیگر رسانه‌هایی که به بیان واقعیات مربوط به فلسطین می‌پردازید تشکر کنیم.

نماینده جنبش حماس در تهران ادامه داد: هر چند ممکن است انتقاداتی هم مطرح باشد اما معتقدم به خاطر توجه به مساله فلسطین است که این انتقادات مطرح می‌شود. امیدوارم تلاش بیش‌تری از سوی رسانه‌ها در پی بردن به واقعیات فلسطین انجام شود.

وی در این مراسم که با ضیافت ناهار همراه بود به بیان تحولات داخلی فلسطین و ارزیابی از تحولات آن پرداخت و به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ گفت.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی خالد قدومی در تشکر و قدردانی از تلاش‌های خبرگزاری ایسنا در پوشش و اطلاع‌رسانی اخبار فلسطین در داخل و خارج ایران اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است: جنبش حماس از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به دلیل تلاش‌های بی‌دریغش در حمایت از ملت فلسطین و یاری رسانی به مساله‌ای عادلانه و مبارزات تاریخی مردمی برای دستیابی به حقوق غصب شده‌شان و هم‌چنین تلاش‌های این خبرگزاری در جریان پوشش اخبار جنگ علیه غزه تشکر و قدردانی می‌کند.

هم‌چنین این جنبش از نقش متمایز این خبرگزاری در دفاع از مقدسات اسلامی فلسطین و در راس آن مسجد الاقصی به ویژه در ایام جنگ اخیر علیه غزه کمال تشکر را دارد.

انتهای پیام

کد N662546

وبگردی