آفتاب
در دیدار رئیس سازمان با هیأت رئیسه مجلس؛

لاریجانی بر حمایت مجلس از برنامه‌های سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد

لاریجانی بر حمایت مجلس از برنامه‌های سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد

رئیس مجلس بر حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های سازمان پدافند غیرعامل تأکید و بر ضرورت حضور این سازمان در مجامع و شوراهای اجرایی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، با حضور در جلسه هئیت رئیسه مجلس با تشریح بعضی از موارد اساسنامه پدافند غیرعامل مصوب مقام معظم رهبری، با ارائه گزارشی در خصوص تصویب اساسنامه و تاثیرات مثبت آن در روند فعالیت‌های سازمان در کشور، اظهار داشت: تهدیدات مطرح در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های سایبری و زیستی متوجه زیر ساخت‌های کشور است.

وی با تأکید بر ضرورت کسب آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با این تهدیدات، نقش سازمان پدافند غیرعامل را در هدایت و راهبری دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدات مختلف تشریح کرد.

در این دیدار، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت اقدام و فعالیت جدی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدات و نیز ضرورت حضور سازمان پدافند غیر عامل در مجامع و شوراهای تصمیم‌گیرنده در حوزه مختلف اجرایی کشور، آمادگی خود را برای کمک و حمایت از فعالیت ها و اقدامات سازمان پدافند غیر عامل اعلام کرد.

کد N662484

وبگردی