آفتاب
به مناسبت روز ملی ارتش؛

العبادی: به زودی شکست داعش را جشن می‌گیریم

العبادی: به زودی شکست داعش را جشن می‌گیریم

نخست وزیر عراق با بیان اینکه نیروهای عراقی و مردم این کشور به زودی شکست داعش را جشن می‌گیرند، گفت: ارتش عراق وارد جنگی سرنوشت ساز برای حفظ وحدت این کشور و حمایت از مردم آن شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در سخنانی به مناسبت سالروز تاسیس ارتش عراق گفت: ما با حمله وحشیانه و بیرحمانه ای از سوی داعش مواجه هستیم که هدف آن بازگرداندن عراق به عقب است اما با این حال به زودی شکست داعش را جشن می گیریم.

وی گفت: ما همچنین تلاش می کنیم تا آوارگان را به مناطق خود بازگردانیم و به رنج و مشکلات آن ها پایان دهیم.

العبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دامنه فعالیت ائتلاف ضد داعش گسترش یافته و ما شاهد شکست گروه داعش در عراق بوده ایم.

العبادی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که به عراق در جنگ علیه داعش کمک کرده اند گفت: عراق تنها کشوری است که بر روی خاک خود با تروریسم می جنگد.

وی تصریح کرد: ارتش مسئولیت دفاع از مرزهای شهرهای عراق را برعهده دارد. ما تاکید می کنیم که هیچ مکانی برای فاسدان در نهاد نظامی عراق وجود ندارد و به اقدامات خود در مبارزه با فساد ادامه می دهیم.

العبادی خاطرنشان کرد: من از ارتش قهرمان عراق می خواهم تا تفنگ های خود را به سمت دشمنان عراق نشانه بگیرند و از مردم پایدار کشور خود حمایت کنند.

وی همچنین از گروه های سیاسی عراق خواست تا به نیروهای امنیتی و ارتش برای پاکسازی تمامی مناطق این کشور از لوث وجود داعش کمک کنند.

العبادی با بیان اینکه به زودی تمامی مناطق عراق از لوث وجود داعش پاکسازی خواهد شد گفت: ارتش عراق وارد جنگی سرنوشت ساز برای حفظ وحدت این کشور و حمایت از مردم آن شده است.

انتهی پیام

کد N662306

وبگردی