آفتاب
گاردین بررسی کرد؛

سفر سوییس و روابط غیر اخلاقی شاهزاده/ فشار باکینگهام بر رسانه ها

سفر سوییس و روابط غیر اخلاقی شاهزاده/ فشار باکینگهام بر رسانه ها

کاخ باکینگهام برای کنترل فضای رسانه ای انگلیس در رابطه فساد اخلاقی یک شاهزاده این کشور، پیغامی برای مدیران رسانه ها فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه انگلیسی گاردین (Guardian)، با انعکاس خبر شکایت مطرح شده بر علیه پرنس اندرو شاهزاده انگلیسی مبنی بر چندین بار تجاوز وی به زنی 30 ساله، از تلاش کاخ باکینگهام برای کنترل رسانه های انگلیس در این موضوع خبر داد.

"گاردین" ضمن اشاره به شکایت زن 30 ساله‌ای از پرنس اندور در دادگاهی در فلوریدای آمریکا به خاطر مجبور شدن به روابط غیر اخلاقی با این شاهزاده انگلیسی در سه نوبت جداگانه، در لندن، نیویورک و یک جزیره‌ خصوصی در دریای کارائیب، از کوتاه شدن سفر اسکی سوییس شاهزاده در تعطیلات سال نو و بازگشت وی به انگلیس برای گفتگو با ملکه در این رابطه خبر داد.

طبق این خبر، پس از این اتفاقات، کاخ باکینگهام برای کنترل فضای رسانه ای انگلیس در این رابطه، پیغامی برای مدیران رسانه ها فرستاده است.

در این خبر آمده است: «در تلاش برای جلوگیری از جریان اتهامات، کاخ باکینگهام روز یک شنبه با ارسال پیامی برای سردبیران [و مدیران رسانه ها] مسئولیت ایشان نسبت به قانون مطبوعات و پیروی از استانداردهای تعریف شده را به ایشان گوشزد کرد. وکلای کاخ باکینگهام نیز موظف به بررسی پوشش خبری این موضوع از نزدیک و ارزیابی موضع گیری روزنامه ها در این رابطه شدند.»

 

کد N662181

وبگردی