آفتاب
دفتر استاندار بوشهر اعلام کرد:

برگزاری تجمعات هم‌راستا با مصالح و منافع استان بوشهر نیست

برگزاری تجمعات هم‌راستا با مصالح و منافع استان بوشهر نیست

بوشهر - دفتر استاندار بوشهر در ارتباط با مسائل اخیر استان، خطاب به مردم بیانیه‌ای را صادر کرد و خواستار پرهیز از تجمع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر استاندار بوشهر در پیامی اعلام کرد: در ساعات گذشته در فضای مجازی، فراخوان‌هایی پیرامون برپایی تجمعات حمایت‌آمیز از خدمات دولت تدبیر و امید و استاندار محترم بوشهر توسط مردم نجیب و شریف استان به سرعت منتشر شده است.

این پیام می‌افزاید: ضمن تشکر از لطفی که مردم فهیم بوشهر به خادمان خود دارند، آنان را به پرهیز از برگزاری تجمعات که به خصوص در این ایام هم‌راستا با مصالح و منافع استان نیست، دعوت می‌کینم.

در ادامه این پیام آمده است: امیدوار است که مردم فهیم، قانون‌مدار و فرهنگی استان بوشهر، مواضع و دیدگاه‌های خود نسبت به خدمتگزاران به ایران اسلامی را با تکریم و احترام به رئیس جمهور محبوب، فرهیخته و اندیشمند جناب آقای دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید در فرصتی که در ایام آتی فراهم خواهد شد به نمایش بگذارند.

گفتنی است گروه موسیقی لیان که پس از ۱۶ سال مجوز اجرا در بوشهر را کسب کرده بود، روز جمعه گذشته قصد اجرا در سالن شهید آوینی بوشهر را داشت که این کنسرت با تجمع تعدادی از مخالفان این گروه روبه رو شد و با حضور پلیس یک سانس آن برگزار شد و دیگر سانس‌های این گروه لغو شد.

روز گذشته نیز این مخالفان که از حمایت مسئولان استان بوشهر از برگزاری این کنسرت ناراضی بودند، تجمع خود را در مقابل استانداری بوشهر برگزار کردند.

در مقابل این تجمع، تعدادی از دوست‌داران موسیقی اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه‌های مجازی برای برگزاری تجمع جدید به حمایت از دولت و استاندار بوشهر کردند که استانداری بوشهر در بیانیه‌ای خواستار پرهیز از هرگونه تجمع غیرقانونی شد.

کد N661913

وبگردی