آفتاب

گردهمایی ترانگیران این بار در تالش

گردهمایی ترانگیران این بار در تالش

چهارمین محفل شعری «ترانگیزان» به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) با قرائت شعرهایی در مورد میلاد آن حضرت و با دبیری جواد محقق در شهرستان تالش برگزار می­‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این محفل ادبی که پنجشنبه ۱۸دی ماه در مجتمع فرهنگی و هنری معراج شهرستان تالش برگزار می شود، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، محمود اکرامی‌فر، مصطفی محدثی‌خراسانی، رسول پیره، محمدرضا خبوشان، سیداحمد نادمی و میلاد عرفان‌پور به شعرخوانی خواهند پرداخت.

همچنین گروهی از شاعران محلی شهرستان تالش و تعدادی از شعرای اهل سنت این منطقه هم سروده‌های خودشان را درباره میلاد رسول اکرم (ص) در این برنامه قرائت خواهند کرد.

شب شعر «ترانگیزان» تا کنون سه محفل شعری را با موضوعاتی همچون طنز، عاشقانه و عاشورایی برگزار کرده است و این برنامه چهارمین شب شعر از این سلسله محفل‌هاست که برای اولین بار در یک شهرستان برگزار می‌شود. بنا به رسم این شب شعر، شاعرانی که در این برنامه شعرخوانی می‌کنند، باید جدیدترین اشعار خود را در موردِ موضوع در نظر گرفته شده، بخوانند.

چهارمین شب شعر «ترانگیزان» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان و فرمانداری شهرستان تالش واقع در تالش، خیابان شریعتی، مجتمع فرهنگی هنری معراج، برگزار می‌شود.

کد N661315

وبگردی