آفتاب

گروه‌های اپوزیسیون بحرین تمدید بازداشت علی سلمان را محکوم کردند

گروه‌های اپوزیسیون بحرین تمدید بازداشت علی سلمان را محکوم کردند

گروه‌های اپوزیسیون بحرین تصمیم مقامات این کشور برای تمدید بازداشت موقت علی سلمان آن هم به بهانه ادامه تحقیقات را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت مرآه البحرین، مخالفان بحرینی اعلام کردند هدف از تمدید بازداشت علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین ضربه به روند سیاسی بحرین بوده و اتهامات وارده به شیخ سلمان کاملاً ساختگی و هدف از تمام این اقدامات نابودی مخالفان کشور، محدود کردن و مجرم دانستن رهبران و اعضای مخالفان است.

مخالفان بحرینی اتهامات وارده به علی سلمان را نقض قانون اساسی، منشور ملی و معاهده‌های بین‌المللی حقوق بشری و اقدامی در جهت توطئه سیاسی دانستند.

این مخالفان اظهار کردند که بهتر است به جای بازداشت علی سلمان، تمام کسانی که حقوق بشر را نقض کرده و فعالان سیاسی را شکنجه می‌کنند، بازداشت شوند.

مخالفان بحرینی بازداشت رهبران سیاسی، مخالفان و فعالان را نشان‌دهنده شکست نظام بحرین برای ساکت کردن صدای مخالفان پیرو راه شیخ سلمان دانستند.

مخالفان بحرینی ضمن اظهار شگفتی از اتهامات مطرح شده علیه شیخ علی سلمان اعلام کردند که موضع وی از ابتدا کاملاً مشخص بوده و باید از سلمان به خاطر بنیان آزادی، روش اصلاح‌گرایانه و مسالمت‌آمیز قدردانی کرد و تحریف‌ سخنان این عالم بزرگ توسط مقامات بحرینی با ادعاهای آنان مبنی بر وجود دموکراسی در کشور، منافات دارد.

انتهای پیام

کد N661201

وبگردی