آفتاب

سروری:کسانی که از تنش ارتزاق می کنند، وامدار دشمن اند

سروری:کسانی که از تنش ارتزاق می کنند، وامدار دشمن اند

قائم مقام جمیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: منطق سیاسی حکم می کند که همه سلایق در چارچوب نظام بتوانند حضور داشته باشند.

پرویز سروری در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که هدف کسانی که به دنبال تند شدن فضای سیاسی هستند، چیست؟ اظهارکرد: طبیعی است هر حرکتی که باعث شود جامعه از منطق سیاسی دور شود، بستر را برای تنش و تشنج فراهم می کند که این اتفاق به نفع جامعه نیست.

وی افزود: منطق سیاسی حکم می کند که همه سلایق در چارچوب نظام بتوانند حضور داشته باشند و مواضع خود را اعلام کردع و در یک فرایند منطقی مورد نقد قرار گیرند و در نهایت مردم هستند که سلیقه خود را با نگاهی که بیان می شود، تطبیق داده و انتخاب می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم تصریح کرد: تند کردن فضای سیاسی، به این دلیل اتفاق می افتد که آن جریان سیاسی که تلاش می کند افراطی گری را در جامعه گسترش دهد، صاحب منطق نیست بنابراین تلاش می کند با غبارآلودکردن و آلوده کردن فضای سیاسی، بی منطقی خود را به نمایش بگذارد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسانی از فضای تند سیاسی بهره مند خواهند شد؟ گفت: به طور طبیعی، کسانی که از تنش و تشنج ارتزاق می کنند و به نوعی وامدار دشمنان انقلاب هستند و حیات شان در فقدان آرامش در جامعه است از تند شدن فضا بیشترین سود را می برند.

2929

کد N661171

وبگردی