آفتاب
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

اطاعت و پیروی از رهبری کشور را از فتنه‌ها حفظ می‌کند

اطاعت و پیروی از رهبری کشور را از فتنه‌ها حفظ می‌کند

بدون شک صاحب اصلی این کشور امام زمان (عج) است، و تا زمانی که عنایات ویژه آن حضرت متوجه این کشور باشد،هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

یکی از استادان برجسته حوزه علمیه قم،گفت: پیروی و اطاعت از رهبری کشور را از همه فتنه ها و بلایا حفظ می کند.
به گزارش ایلنا، آیت الله 'سید محمد علی علوی گرگانی'دوشنبه شب در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان قم، اظهار داشت: از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، ایران اسلامی با فتنه های زیادی روبرو بوده که با رهبری های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، همه آنها خنثی شده است.

وی با اشاره به اهمیت مساله رهبری از دیدگاه اسلام، خاطر نشان کرد: در اسلام کسی که رهبری جامعه اسلامی را بر عهده دارد، نماینده خدا بر روی زمین است، لذا اطاعت از او واجب است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به نا امنی ها و حوادثی که در کشورهای منطقه به وقوع پیوسته، خاطرنشان کرد: بدون شک عامل همه این حوادث نبود رهبری در این کشورها است.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به امنیت و آرامش موجود در کشور آن را به خاطر برخورداری از رهبری عنوان کرد، و افزود: بدون شک صاحب اصلی این کشور امام زمان (عج) است، و تا زمانی که عنایات ویژه آن حضرت متوجه این کشور باشد،هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

آیت الله علوی گرگانی همچنین با اشاره به نقش هدایتگری روحانیت در جامعه،افزود: روحانیت پرچم دارهدایت جامعه به مسیر مستقیم و نجات آن از هر گونه انحراف است.

وی با اشاره به هزینه های گرانبهایی که روحانیت برای پیروزی انقلاب اسلامی متقبل شد،افزود: روحانیت به رهبری حضرت امام که پرچم دار واقعی این نهضت بود، خون های بسیاری را برای به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به حساس بودن شرایط و ضرورت تبعیت محض از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: مردم قم در دیداری که به مناسبت 19 دی با معظم له دارند، باید آمادگی خود را برای پیروی از دستورات رهبری به محضر آن اعلام نمایند.

پیش از این دیدار رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گزارشی را از اقدامات صورت گرفته برای عزیمت کاروان مردم قم برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه هفته جاری ارایه داد

کد N660847

وبگردی