آفتاب
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

بازتاب رزمایش محمد رسول الله در رسانه های بین‌المللی ورای تصورات ما بود

بازتاب رزمایش محمد رسول الله در رسانه های بین‌المللی ورای تصورات ما بود

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بازتاب رزمایش محمد رسول الله در رسانه های بین‌المللی اظهار کرد: بازتاب رزمایش محمد رسول الله در رسانه های بین‌المللی ورای تصورات ما بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم بزرگداشت سردارشهید حمید تقوی، مستشار سپاه پاسداران درعراق در ارزیابی وضعیت امنیتی عراق اظهار کرد: تا زمانی که امثال شهید تقوی را داریم اوضاع عراق خوب است و خوب تر نیز خواهد شد.

وی با اشاره به بازخورد برگزاری رزمایش مشترک ارتش در هفته گذشته در منطقه جنوب شرقی کشور در رسانه های بین‌المللی با بیان اینکه رزمایش محمد رسول الله بازتابی ورای تصورات ما در رسانه های بین‌المللی داشت تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری رزمایش محمد رسول الله این بود که نه صدای حنجره بلکه صدای رعشه موشک‌ها و سفیر گلوله های ما به گوش دشمنان برسد که به لطف خدا این اتفاق افتاد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به دستیابی ارتش به اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش محمدرسول الله گفت: برای رزمایش محمد رسول الله 27 رسته تخصصی قرار بود مورد آزمایش قرار بگیرد که به لطف خدا هر 27 رسته منطبق با واقعیت های جنگی مورد آزمایش قرار گرفت.

حیدری با بیان اینکه رزمایش اخیر نتایج بسیار خوبی نیز همراه بود اضافه کرد: با توجه به نتایج بدست آمده از رزمایش محمد رسول الله در بعضی از جاها نیز باید اصلاحاتی نیز انجام بگیرد.

وی با اشاره به پهپادهای استفاده شده در رزمایش اخیر ارتش اظهار کرد: برخی از پهپادهای مورد استفاده ارتش در رزمایش محمد رسول الله از نوع پیشرفته پهپاد "یسیر" برخی دیگر نیز از نوع پهپاد رعد 85 بوده است .

حیدری با بیان این‌که چند مدل دیگر نیز از پهپادها به عنوان پهباد انتحاری در رزمایش محمد رسول الله مورد استفاده قرار گرفته اند گفت:پهپاد های انتحاری ارتش نوعی موشک کروز هستند که به لطف خدا به دست خودمان ساخته و پرداخته شده‌اند.

به گزارش ایسنا جانشین نیروی زمینی ارتش درپایان به وضعیت استقرار نیروهای ارتش در مرزهای غربی کشور اشاره و خاطر نشان کرد: ما نه امروز، بلکه همواره به گونه‌ای یگان‌های خود را آمایش می کنیم که به همه مرزهای کشور مشرف باشد.

انتهای پیام

کد N660748

وبگردی