آفتاب
دیدار فراکسیون اهل سنت مجلس با مراجع قم؛

پیشنهاد نمایندگان سنی مجلس برای تعطیلی رسمی 12 ربیع‌الاول در مناطق سنی‌نشین

پیشنهاد نمایندگان سنی مجلس برای تعطیلی رسمی 12 ربیع‌الاول در مناطق سنی‌نشین

یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با مراجع عظام قم و بازدید آن‌ها از دانشگاه ادیان و مذاهب قم خبر داد.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس صبح امروز به دیدار آیت‌الله نوری همدانی رفتند.

ایشان ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت این ایام احادیث و روایاتی را در باب هفته وحدت خواندند.

همچنین در ادامه با آیت‌الله شهرستانی دیدار کردیم و ایشان هم فرمایشات خوبی در مورد وحدت بیان کردند.

وی با اشاره به حضور اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس در دانشگاه ادیان و مذاهب قم و دیدار با اساتید این دانشگاه نیز تصریح کرد: در این دیدارها بحث و گفت‌وگوهایی مطرح و تاکید شد که وحدت بین مذاهب اسلامی می‌تواند تهدیدها را در جهان اسلام به فرصت تبدیل کند و بر استمرار ارتباط با نمایندگان و فراکسیون‌ها نیز تاکید شد.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس یادآور شد: در این دیدار من پیشنهاد کردم مسئولین تصمیمی اتخاذ کنند که روز 12 ربیع‌الاول به عنوان ابتدای هفته وحدت در مناطق سنی نشین تعطیل رسمی باشد.

این عضو فراکسیون اهل سنت مجلس همچنین از زیارت اعضای این فراکسیون از حرم حضرت معصومه خبر داد و گفت که این نمایندگان در حال حاضر عازم بیت آیت‌الله گرامی برای دیدار با ایشان هستند.

خضری همچنین از منتفی شدن دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی به دلیل کسالت ایشان خبر داد و گفت که در مجموع این دیدارها بر وفاق و همدلی تاکید و نتایج مثبتی به دست آمده است.

انتهای پیام

کد N660554

وبگردی