آفتاب
ذوالانوار در گفتگو با مهر:

پروژه طرح سوال از 2 وزیر توسط نمایندگان فارس کلید خورد

پروژه طرح سوال از 2 وزیر توسط نمایندگان فارس کلید خورد

شیراز - نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از نمایندگان استان فارس پروژه طرح سوال از 2 وزیر را کلید زدند.

سید حسین ذوالانوار در گفتگو با خبرنگار مهر در شیراز اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان استان فارس در پی عملکرد ضعیف وزیر کار و تعاون و وزیر بهداشت و درمان پروژه طرح سوال از 2 وزیر را کلید زدند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه پرواز دبی به لارستان توسط شرکت هواپیمایی آسمان بیان کرد: اینگونه مسائل مربوط به تحریم های بی رحمانه آمریکا است اما مدیران صنعت هواپیمایی نیز باید همت و حمایت بیشتری از تولید قطعات داخلی داشته باشند.

وی گفت: این چندمین بار است که در ماه های اخیر پروازهای هواپیمایی آسمان دچار نقص فنی می شود ضمن اینکه بارها به وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی تذکر داده شده است.

ذوالانوار گفت: متاسفانه شرکت هواپیمایی آسمان در سال های اخیر از دوران رشد و شکوفایی خود عبور کرده و دوران افول، افت کیفیت و کمیت را سپری می کند.

وی ادامه داد: مگر تغییر یک مدیر باید این طور یک شرکت را دچار مشکل کند که اکثر هواپیماها که سرمایه ملی است زمین گیر شوند.

 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی در حوزه های مختلف قله های افتخار را فتح کردند و در صنعت هواپیمایی نیز می توانند افتخار آفرین باشند.

وی بیان کرد: اگر مدیران صنعت هواپیمایی خودکفایی را مد نظر داشته باشند قطعا با تکیه بر جوانان کشور می توانند تمام دیوارهای تحریم را فرو بریزند.

ذوالانوار ادامه داد: موفقیت های صنعت هسته ای بهترین گواه برای موفقیت دانشمندان ایرانی است و در صنعت هواپیمایی نیز می توانیم شاهد اتفاقات مهمی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی تاخیرهای پروازهای شرکت آسمان تاکید کرد: این شرکت در جنوب کشور باید با مدیریت صحیح به اینگونه مشکلات پایان دهد.

 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبود شرایط برخی شرکت های هواپیمایی و رفع مشکلات موجود باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تحریم های آمریکا در برخی صنایع مانند صنعت هواپیمایی جان مردم را نشانه گرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای  اسلامی ابراز داشت: این تحریم ها در حال آسیب زدن به سلامتی مردم است و به ویژه در صنعت هواپیمایی این مهم به خوبی قابل ادعا است.

وی گفت: دولت آمریکا در ادامه دشمنی خود با مردم ایران به دنبال وضع تحریم هایی است که مردم ما را با سختی و مشکلات بیشتر همراه سازد.

ذوالانوار افزود: اگرچه مردم ما با بصیرت کافی شرایط را درک می کنند و پایداری و مقاومت مردم در حوادث مختلف گواه این است که این تحریم ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

وی در ادامه در خصوص طرح سئوال از وزیر بهداشت و درمان نیز ابراز داشت: سئوال ما از وزیر بهداشت و درمان این است، چرا طرح پزشک خانواده با همه مشکلات فقط در استان فارس و مازندران اجرا می شود، اگر این طرح موفق است باید در سراسر کشور اجرایی شود اگر هم ناموفق است در فارس متوقف شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات طرح پزشک خانواده مشخص است و وزیر باید پاسخگوی سئوالات نمایندگان باشد ما اجازه نمی دهیم تاوان طرح ناموفق پزشک خانواده را مردم استان فارس بپردازند.

کد N660469

وبگردی