آفتاب
در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد:

تقدیر محسنی اژه‌ای از نقش صداوسیما در تبیین9دی

تقدیر محسنی اژه‌ای از نقش صداوسیما در تبیین9دی

در فتنه سال 88 حقوق مردم، رای مردم و قانون زیر پا گذاشته شد و اموال و نوامیس آنها مورد تجاوز قرار گرفت. از همه جالب‌تر دشمن طمع بیشتری برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران پیدا کرد.

سخنگوی قوه قضاییه از نقش صداوسیما در خصوص پرداختن به حماسه 9 دی تقدیر كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در ابتدای سخنانش با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: در هفته گذشته سالروز نهم دی ماه را داشتیم که نهم دی ماه سال 88 را باید نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بدانیم.

وی ادامه داد: نهم دی ماه برگ زرین دیگری است که امت ولایت‌مدار و مردم بر صفحات تاریخ این انقلاب افزودند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به عملکرد صداوسیما درباره سالگرد نهم دی ماه اظهار داشت: در سالگرد امسال صداوسیما در تبیین فتنه و روشن کردن بخشی از زوایای آن بسیار خوب عمل کرد زیرا این فتنه می‌رفت ضربات سختی به انقلاب اسلامی وارد کند، هر چند لطماتی را نیز وارد کرد.

محسنی‌اژه‌ای افزود: ‌در فتنه سال 88 حقوق مردم، رای مردم و قانون زیر پا گذاشته شد و اموال و نوامیس آنها مورد تجاوز قرار گرفت. از همه جالب‌تر دشمن طمع بیشتری برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران پیدا کرد.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینكه ‌امسال صداوسیما و رسانه‌های دیگر بسیار خوب درباره 9 دی كار کردند و توانستند بخشی از توطئه‌های دشمن را در این باره روشن کنند، یادآور شد: هر چقدر از این فتنه می‌گذرد بیشتر به عمق آن و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی پی می‌بریم که جا دارد در اینجا تقدیر بزرگی از امت ولایت‌مدار و سیما صورت گیرد.

کد N660118

وبگردی