آفتاب
ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

آسمان ایران اسلامی امروز امن‌ترین آسمان منطقه است

آسمان ایران اسلامی امروز امن‌ترین آسمان منطقه است

چندی قبل یک مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا اعلام کرده بود که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، قدرت نظامی آمریکا را در خاورمیانه مهار کرده است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چندی قبل یک مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا اعلام کرده بود که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، قدرت نظامی آمریکا را در خاورمیانه مهار کرده است.

به گزارش ایلنا؛ محمدحسن ابوترابی‌فرد امروز در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد شهادت شهید ستاری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کلیدواژه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، استحکام ساخت درونی نظام جمهوری است. این استحکام مولفه‌هایی دارد و بدون تردید آرمان‌گرایی، نگاه به افق‌های بلند، توسعه علمی و اقتصاد پویای دانش‌بنیان از مولفه‌های مهم و کلیدی این موضوع است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار این احکام، افزایش قدرت دفاعی کشور و تبدیل شدن نیروهای دفاعی به یک قدرت بازدارنده در برای شیاطینی که همیشه منافع ملت‌ها را مورد تهدید و تجاوز قرار داده‌اند، یکی از مهمترین پایه‌های استحکام قدرت درونی نظام است.

وی افزود: خوشبختانه امروز ارتش و سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی ایران در این جایگاه رفیع قرار دارند و رمز اقتدار ملی به شمار می‌روند.

ابوترابی‌فرد بیان کرد: امروز پدافند جمهوری اسلامی ایران، کشورمان را از یک گنبد آهنین به معنی واقعی کلمه برخوردار کرده است و آسمان ایران اسلامی امروز امن‌ترین آسمان در منطقه است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اغلب کشورها مسیر عبور هواپیماهای خود را از آسمان ایران قرار داده‌اند، گفت: این موضوع به دلیل امنیت بالای ایران است و یکی از عوامل کلیدی آن اقتدار نیروهای مسلح و قدرت بازدارندگی آنها است.

وی افزود: چندی قبل یک مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا اعلام کرده بود که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، قدرت نظامی آمریکا را در خاورمیانه مهار کرده است.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران موجب شکست صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه مقاومت اسلامی لبنان شد.

نماینده مردم تهران  نهم با بیان اینکه امروز ایران در جایگاه فاخری قرار دارد، گفت: قطعاً باید در کنار نگاه به اصول و مولفه‌های محوری استحکام نظام جمهوری اسلامی، اقتدار دفاعی خود را ارتقا دهیم.

کد N660116

وبگردی