آفتاب

ادامه محافل جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

ادامه محافل جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

چهار محفل انس با قرآن از مجموعه محافل نورانی حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان امروز دوشنبه برگزار می‌شود.

چهار محفل انس با قرآن از مجموعه محافل نورانی حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان امروز دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با پایان یافتن پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در شب گذشته 14 دی‌ماه، محافل حاشیه‌ای این دوره از مسابقات پس از سه روز تعطیلی مجدد از امروز 15 دی‌ماه از سرگرفته می‌شود.

بر همین اساس امروز چهار محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی در تهران و شهر‌های اطراف آن برگزار خواهد شد.

اولین محفل این روز بعد از اذان مغرب و با حضور دو قاری بین‌المللی برگزار می‌شود. در این محفل نورانی مهدی عادلی، قاری بین‌المللی کشورمان و محمد کمال‌الدین لی‌عام، قاری کشور تایلند به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت. این محفل در مسجد جامع المهدی واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، خیابان دهخدا برگزار می‌شود.

دومین محفل این روز با حضور سه قاری ممتاز و بین‌المللی و بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود، در این محفل نورانی احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان، محمود کمال‌الدین، از کشور مصر و نفر دوم رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان و محمد نیاظی، از مصر و نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در رشته حفظ قرآن حضور دارند.

این محفل انس با قرآن در مسجد جامع الزهرا(س) واقع در شهرری قیام‌دشت، بلوار امام خمینی(ره) و بعد از اذان مغرب و عشاء به افق تهران برگزار می‌شود.

در سومین محفل انس با قرآن که در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن دانجشویان مسلمان برنامه‌ریزی‌ شده‌اند جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان و مصطفی حماد به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت. این محفل انس با قرآن نیز از بعد از اذان مغرب و در مسجد امام علی(ع) در خیابان آذربایجان، بین خیابان قصرالدشت و خوش برگزار می‌شود.

آخرین محفل نورانی این روز در دارالقرآن شهرری و از ساعت 10 تا 12 برگزار شد. بر این اساس در این محفل سعید طوسی، قاری بین‌المللی کشورمان و عبدالعلی محمدقاسم الصادقی، نفر سوم رشته قرائت پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند. این محفل انس در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر واقع در اسلامشهر بعد از میدان نماز، سرنوری، جنب پارک تقوی برگزار شد.

این محافل انس با قرآن که به مناسبت برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان برپا شده است، از روز هشتم دی‌ماه آغاز شده و تا 18 همین‌ ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N659966

وبگردی