آفتاب
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دیده‌بانی صحیح از حوادث و جریانات از وظایف اصلی سپاه است

دیده‌بانی صحیح از حوادث و جریانات از وظایف اصلی سپاه است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: استکبار جهانی در صدد تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در جمع مدیران و فرماندهان سپاه قائم آل محمد(عج) استان در سمنان با تأکید بر وظایف پاسداران گفت: دیده‌بانی صحیح از حوادث و جریانات یکی از وظایف اصلی سپاه است.

وی با اشاره به مهمترین چالش‌های جبهه انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به وجود دو جبهه انقلاب اسلامی و استکبار، جنگ دو جبهه قانون الهی است.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران تصریح کرد: اسلام هراسی از فتنه‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی علیه اسلام و مسلمین است.

وی دومین تلاش استکبار جهانی را تضعیف و به فراموشی سپردن گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تغییر گفتمان ولایت توسط دشمنان داخلی و خارجی با هدف تبری جستن از شعار انقلاب اسلامی و فراموش کردن و غفلت از اصل استکبارستیزی از اذهان مردم است.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران گفت: دو قطبی کردن جبهه انقلاب و تضعیف ولایت از جمله مهمترین چالش‌ها و خطرات بزرگی است که دشمنان در گام‌ بعدی به دنبال آن هستند.

حاج صادقی ادامه داد: تضعیف ارز‌ش‌های معنوی همچون ‌روحیه بسیجی، فرهنگ جهادی،‌حمله به نیروهای انقلابی ارزش‌مدار و نفوذ در حاکمیت،‌ تلاش برای استحاله نظام با نفوذ در مجلس،‌دولت و حتی خبرگان رهبری از جمله مهمترین توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

کد N659851

وبگردی