آفتاب
عثمانی در گفت‌وگو با ایسنا:

تحریم مراسم میلاد پیامبر (ص) تلاش مذبوحانه‌ای است

تحریم مراسم میلاد پیامبر (ص) تلاش مذبوحانه‌ای است

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: فتواهای مفتی‌های سعودی و داعش در میان مسلمانان جایگاهی ندارد و اگر بخواهند چنین مناسبت‌هایی را از تقویم ما حذف کنند یک تلاش مذبوحانه است.

محمدقسیم عثمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه آنچه باعث قوام و دوام اسلام می‌شود وحدت است، گفت: ضرورت دارد از حاشیه‌هایی که به نفع دین و به نفع اسلام نیست پرهیز شود.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی درباره مواضع مفتی‌های سعودی و داعش در تحریم مراسم میلاد پیامبر (ص)، گفت: اینکه داعش یا سایر گروهک‌هایی که به وسیله آمریکا ساخته و پرداخته شده‌اند فتواهای این‌چنینی بدهند این حرف‌ها در میان مسلمانان جایگاهی ندارد.

وی افزود: اینکه به مناسبت میلاد حضرت رسول (ص) یا هر مناسبت دیگری بخواهند آن را از تقویم دینی ما حذف کنند تلاش مذبوحانه‌ای است و هیچ وقت قادر نیستند چنین کاری را انجام دهند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنها در بین مسلمانان واقعی جایگاهی ندارند، گفت: درباره سکوت سران سعودی هم باید بگوییم بالاخره آنها کجا سکوت نکردند که گله کنیم و بگوییم چرا اینجا سکوت کرده‌اید.

عثمانی خاطرنشان کرد: در واقع اینها خطاهایی است که نسبت به اسلام و قرآن انجام می‌دهند و سعودی‌ها هم همان روال گذشته را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

کد N659845

وبگردی