آفتاب

احتمال بازجویی از شاهزاده اندرو به دلیل رسوایی جنسی/ دیدار ملکه با شاکی رد شد

احتمال بازجویی از شاهزاده اندرو به دلیل رسوایی جنسی/ دیدار ملکه با شاکی رد شد

کاخ باکینگهام برای سومین روز متوالی بیانیه صادر کرد و این بار دیدار ملکه انگلیس را با زنی که ادعا می‌کند مورد آزار جنسی شاهزاده اندرو قرار گرفته، تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "ویرجینیا رابرتس" زنی است که مدعی شده است از سوی جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی، برای برقراری رابطه جنسی با شاهزاده اندرو، پسر دوم ملکه انگلیس مجبور شده بود.

به گفته این زن وی در آن زمان تنها 17 سال داشته و به عنوان یک نوجوان مجبور شده است تا رابطه جنسی داشته باشد. حال کاخ باکینگهام که در دو روز گذشته رابطه اندرو با "افراد صغیر و نابالغ" را تکذیب کرده این بار انتشار گزارش‌هایی مبنی بر دیدار ملکه الیزابت با این زن آمریکایی را رد کرده است.

در شرایطی که اتهام رسوایی جنسی خاندان سلطنتی انگلیس را تحت الشعاع قرار داده، پلیس اسکاتلندیارد قرار است از پسر ملکه در رابطه با سوء استفاده جنسی بازجویی کند. منابع پلیس تائید کرده‌اند چنانچه ویرجینیا رابرتس رسما از دوک یورک (شاهزاده اندرو) شکایت کند، اسکاتلندیارد از وی بازجویی خواهد کرد.

برای اولین بار در سال 2002 یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلیس به دلیل عدم کنترل سگش 500 پوند جریمه شد.

دوک یورک برقراری هرگونه رابطه با ویرجینیا رایبرتس را تکذیب کرد.

سخنگوی پلیس متروپولیتن گفت: پلیس تاکنون شکایتی از رابرتس دریافت نکرده و اگر ما شکایتی دریافت کنیم، حتما رسیدگی خواهیم کرد. ما وظیفه داریم هرگونه شکایتی که مطرح شود بررسی کنیم.

روز شنبه شاهزاده اندرو وکیل خود را موظف کرد که به تمام سازمان‌های خبری نامه بنویسد و از آن‌ها بخواهد که تکذیبیه وی را منتشر کنند و از طرف دیگر در رابطه با انتشار ادعاهای ویرجینیا رابرتس محتاطانه عمل کنند. همین اقدام موجب شد که کاخ باکینگهام نیز برای سه روز متوالی، در اقدامی غیر معمول بیانیه صادر کند و رفتارهای "نامناسب" شاهزاده اندرو را تکذیب کند.

انتهای پیام

کد N659643

وبگردی