آفتاب
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد:

صدور پیام انقلاب و نگرانی نظام سلطه از تشکیل حزب الله لندن

صدور پیام انقلاب و نگرانی نظام سلطه از تشکیل حزب الله لندن

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به صدور پیام انقلاب اسلامی به جهان گفت: صدور پیام انقلاب باعث نگرانی نظام سلطه از تشکیل حزب الله در لندن و نقاط دیگر اروپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در افتتاحیه چهارمین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت که در محل سازمان بسیج مستضعفین در حال برگزاری است، با اشاره به صدور پیام انقلاب اسلامی به منطقه و جهان، اظهار داشت: امروز دشمن به گونه‌ای می‌گوید که ما دیگر نگران ایران و حزب‌الله لبنان نیستیم. ما نگرانیم که حزب‌الله لندن و دیگر نقاط اروپا چه زمانی سربرمی‌آورند.

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه ولی فقیه در هدایت و راهبری انقلاب اسلامی، گفت: توپخانه دشمن بر این متمرکز شده است که راه اتصال امت با ولی را بزند؛ همه باید هوشیار باشیم چرا که دشمن گاهی اوقات با شعار ولایت و دین‌داری و با قرآن بر سر نیزه کردن جلو می‌آید تا این هدف را محقق کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: دشمن چون مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی دیده است، هیچ‌گاه دست بردار نیست؛ لذا مقابله با این دشمن، بصیرت می‌خواهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز شرایطی داریم که کسانی که صحابه امام و انقلاب هستند باید بیش از هر زمان دیگری، غیرت دینی‌شان به جوش بیاید.

وی با بیان اینکه غیر از ولی امر هیچ کسی نباید در هیچ مساله‌ای اعم از برنامه هسته‌ای و سیاست داخلی و خارجی، سیاستگذاری کند خاطر نشان کرد: نقطه آسیب‌پذیری ما برای دشمن، همان نقطه اتصال ما با ولایت است که تلاش می‌کنند آن را بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به تلاش رهبر انقلاب برای خنثی کردن فتنه 88، گفت: مرحله اصلی حماسه 9 دی در 29 خرداد 88 و با خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب رقم خورد که ایشان در آنجا به دشمن پیغام دادند که اگر لازم باشد جان، مال و آبرو می‌دهند اما یک قدم از قانون عقب‌نشینی نمی‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با تاکید بر حفظ روحیه جهاد و شهادت در نسل فعلی و نسل‌های بعد، تاکید کرد: امروز علاوه بر آنکه برای خودمان دلواپس هستیم، باید برای فرزندانمان که فرزندان انقلاب هستند نیز دل نگران باشیم که آیا در صراط مستقیم باقی می‌مانند یا خیر و تلاش ما باید این باشد که روحیه انقلابی را برای تمام نسل‌ها حفظ و تقویت کنیم.

کد N659381

وبگردی