آفتاب
نفر سوم رشته قرائت:

تمامی ضوابط و احکام قرائت را در تلاوت مرحله نهایی رعایت کردم

تمامی ضوابط و احکام قرائت را در تلاوت مرحله نهایی رعایت کردم

قاری عراقی و نفر سوم رشته قرائت ‌پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان گفت: من در تلاوت مرحله نهایی تمامی قواعد و رعایت ضوابط قرائت را رعایت کردم و تلاوت ممتاز و متقنی ارائه دادم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) عبدالعلی محمد قاسم الصادقی از حضور ‌و تشویق حضار در سالن مسابقات در مرحله نهایی این رقابت‌ها ابراز خرسندی کرد و گفت: من در تلاوت مرحله نهایی مسابقات تمامی قواعد و رعایت ضوابط قرائت و تجوید را رعایت کردم و ‌پیش‌بینی می‌کردم که رتبه اول یا دوم را کسب کنم.

وی تشویق و حضور پرشور مردم در سالن مسابقات را باعث بالابردن روحیه وی در هنگام قرائت دانست و گفت: من آیین‌نامه داوری مسابقات را مشاهده و اگر بدانم که به من اجازه اعتراض داده می‌شود، قطعا اعتراض خود را نسبت به نتیجه رشته قرائت اعلام می‌کنم.

وی قاریان این دوره مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و اظهار کرد: به هر حال مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و من به نمایندگی از جامعه قرآنی عراق از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در ‌پایان حضور دانشجویان مسلمان از رشته‌های مختلف در این مسابقات را بیانگر تجلی بارز قرآن در تمامی رشته‌های علمی دانست و مشارکت پیروان مذاهب شیعه و سنی در این مسابقات را نیز نمودی از شعار این دوره از رقابت‌ها با عنوان «قرآن منادی وحدت و کرامت انسانی» تعبیر کرد.

انتهای پیام

کد N658905

وبگردی