آفتاب

بخشدار جدید بخش سرفاریاب شهرستان چرام معرفی شد

بخشدار جدید بخش سرفاریاب شهرستان چرام معرفی شد

چرام – طی مراسمی بخشدار جدید بخش سرفاریاب شهرستان چرام در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که بعدازظهر یکشنبه برگزار شد،"غلامحسن آتش‌سودا" به عنوان بخشدار جدید این بخش جانشین "مرتضی دانایی" شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم تداوم نظام را نیازمند تدبیر و دانش‌بنیان کردن همه فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی عنوان کرد و گفت: در سایه دانش‌بنیان نمودن فعالیت‌ها، استقلال و امنیت جامعه برای همیشه پایدار خواهد ماند.

جلیل حسنی همچنین افراطی گرایی را موجب خدشه به توسعه جامعه دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در کشور سازندگی و عمران و آبادانی در سایه عدالت گسترش پیدا کند، باید در مسیر اعتدال حرکت کنیم.

وی همچنین گفت: نمایندگان دولت تا موقعی که مسئولیت نداشته باشند به عنوان یک نیروی سیاسی و جناحی می‌توانند هر فعالیتی داشته باشند، اما وقتی به عنوان یک بخشدار یا فرماندار معرفی شدند نمی‌توانند اصالت سازمانی و ماهیتی شغلی خود را فدای مسائل باندی و جناحی کنند بلکه باید همه را به یک چشم ببینند.

حسنی تاکید کرد: باید ترکیبی از نیروهای معتدل توانمند خارج از هر گونه گرایش سیاسی در مناصب بکار گرفته شوند تا این رویه‌ای شود برای کسانی که می‌خواهند در آینده سکان مدیریت کشور را بر عهده گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از مرتضی دانایی بخشدار سابق سرفاریاب تقدیر و غلامحسن آتش‌سودا به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

کد N658843

وبگردی