آفتاب
ذوالانوار با اشاره به بروز اشکال در پرواز دبی - لار:

مدیران صنعت هواپیمایی باید حمایت بیشتری از تولید قطعات داخلی داشته باشند

مدیران صنعت هواپیمایی باید حمایت بیشتری از تولید قطعات داخلی داشته باشند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های ظالمانه و یکطرفه آمریکا در صنایع هواپیمایی، به همراه بی‌کفایتی برخی مدیران اکنون دیگر جان و سلامت مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سید حسین ذوالانوار گفت: دولت آمریکا در ادامه دشمنی خود با مردم ایران به دنبال وضع تحریم‌هایی است که مردم ما را با سختی و مشکلات بیشتر همراه خواهد کرد.

ذوالانوار افزود: اگرچه مردم ما با بصیرت کافی شرایط را درک می‌کنند و پایداری و مقاومت مردم در حوادث مختلف گواه این است که این تحریم‌ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

وی با اشاره به سانحه پرواز دبی به لارستان روز جمعه شرکت هواپیمایی آسمان، وقوع این حوادث را با تحریم‌ها مرتبط دانست و در عین‌حال تصریح کرد: مدیران صنعت هواپیمایی نیز باید همت و حمایت بیشتری از تولید قطعات داخلی داشته باشند. این چندمین بار است که در ماه‌های اخیر پروازهای هواپیمایی آسمان دچار نقص فنی می‌شود، در پروازهای تهران به زاهدان و یاسوج به تهران و موارد دیگر شاهد این مشکلات بوده‌ایم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: روز جمعه نیز در پرواز دبی به لار که منجر به فرود اضطراری در فرودگاه دبی شد، شاهد این ناهماهنگی توسط ناظرین و متولیان امر بودیم، موضوعی که منجر به بروز نقص فنی در هواپیما شده بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف قله‌های افتخار را فتح کرده‌اند و در صنعت هواپیمایی نیز می‌توانند افتخارآفرین باشند.

وی بیان کرد: اگر مدیران صنعت هواپیمایی خودکفایی را مد نظر داشته باشند قطعا با تکیه برجوانان کشور می‌توانند تمام دیوارهای تحریم را فرو بریزند.

ذوالانوار ادامه داد: موفقیت‌های صنعت هسته‌ای بهترین گواه برای موفقیت دانشمندان ایرانی است و در صنعت هواپیمایی نیز می‌توانیم شاهد اتفاقات مهمی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی تاخیرهای پروازهای شرکت آسمان تاکید کرد: این شرکت در جنوب کشور باید با مدیریت صحیح به اینگونه مشکلات پایان دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: همین پرواز اخیر دبی به لارستان که خوشبختانه با تدبیر خلبان و تیم پروازی برای هیچ مسافری اتفاقی نیفتاد، باید درس عبرتی برای مدیریت بهتر باشد.

وی اضافه کرد: تاخیر یا نقص فنی از یک شرکت هواپیمایی با این سابقه ارزشمند، قابل قبول نیست و ما امیدواریم که مشکلات پروازی در کشور و به ویژه استان فارس بزودی برطرف شود.

انتهای پیام

کد N658701

وبگردی